Tek çocuk olanlar kardeşiniz olsun istermiydiniz?

Tek çocuk olanlar kardeşiniz olsun istermiydiniz?

Tek çocuk olmak nasıl bi duygu size göre?

Benim 1 ablam var iyi ki var en iyi arkadasim o tek cocuk olmak asla istemezdim bence her zaman 2 cocuk onemli o sana en iyi arkadas kardes olabiliyor dertlerini paylasiyosun birlikte vakit geciriyorsun faln

Tek cocuk olanlar bu duruma alisti mi? uzuluyor mu? istermiydiniz?1 kardesiniz olmasini

Tek çocuk olanlar kardeşiniz olsun istermiydiniz?
Cevapla