İnsanlardan soğuma tanışmak istememe?

Büyüdükçe daha fazla insan tanıdıkça insanların iğrençliklerini kötülüklerini gördükçe artık insan tanıyasım gelmiyor insanlardan soğudum. Size de öyle oluyor mu?
İnsanlardan soğuma tanışmak istememe?
Cevapla