İnsanlardan soğudum Hiç kimse samimi gelmiyo?

Çok yakın olduğum insanlar arkadaşlarım bile kimseyle görüşmek istemiyorum Depresyonda mıyım yoksa normal bişey mi Herkes benim gibi mi düşünüyo Siz insanların samimiyetine inanıyo musunuz Herkes kendi çıkarına göre birbiriyle takılıyo gibi geliyo bana
İnsanlardan soğudum Hiç kimse samimi gelmiyo?
Cevapla