İnsanoğlu neden hasta insanlarla dalga geçerler?

Bir insan neden hasta insanlarla dalga gecer? Tamam sevmeyebilirsin ama hastalığını yüzüne vurmak niye? Ben çok kırıldım çok incindim. Hemde büyüklerin tarafından çoğu da akrabalarım oluyor. Bedensel engelliyim diye bana durmadan sakat dediler gülerek hemde.. Beni diğer çocuklar gibi görmediler sırf ayağım yok diye. Halbuki ben onları çok seviyordum onların hep mutlu olmasını istiyordum onlar ise hep benim kalbimi kıran taraf oldular. Bir kuzenim vardı oda hastaydı ama yürüyordu bana sakat diyordu şimdi ise ölümcü bir hastalığı var ona uzulemiyorum mesela çünkü ben hak etmiyordum böyle lafları. Ailem tarafından şımarık bir çocuk olarak büyüdüm ama hiç kimseyle dalga geçme gibi bir karakterim olmadı hep empati kurdum insanlara karşı. Onlar ise beni kırdılar psikolojimi bozdular. 27 yaşımda olmama rağmen unutamıyorum bir türlü hep “Ben neden bunları yaşadım” diyorum.
İnsanoğlu neden hasta insanlarla dalga geçerler?
Cevapla