Kel değilim ama önlerim hafif seyreldi. yaş 19 Bende saçları 0 numara yapıyorum bu ara. Kafa şekli on numara ve yüz hatlarim güzel yakışıyor. Ama bazı insanlar gülüyor niye ki?
Bir tane liseden kız arkadaşım beni gördü uzun zaman sonra konuşurken gözleri doldu boğazı düğümlendi neden ki?
Eskiden aşırı derecede gür saçlarım vardı
Bir tane liseden kız arkadaşım beni gördü uzun zaman sonra konuşurken gözleri doldu boğazı düğümlendi neden ki?
Eskiden aşırı derecede gür saçlarım vardı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kardeşim insanlık diye bir şey kalmamış, her şey gırgır şamata lay lay lom bir hayat tarzı geciriyor herkes
Kardeş üzülme moralini bozma saçın zamanla uzayacak ama ben üç numara saçları seviyorum
çok rahatsız oluyorsan saç ektirirsin insanların ne söylediğine bakarsan hiç yaşamaman gerekir
onların göz zevki yok ondan dalga geçiyorlar takma kafana
Liseden felan arkadasinizi gorunce durup selamlasiyor musunu cidden whfuajdçmsk
Anlamadım?
Sen insan değil misin?
Yüzüne bakmadan yola devam mi edeyim ayıptır günahtır insanligimi kaybetmedim
Kardeşim sen kimseye bakma derlerde derler özgüvenin olsun yeter
Helal olsun kral
Johnny Sins’in de kel olduğunu unutmayın 😀
aman salla
Takma kafana bunları