Nişanlımın annesine, "anne" diyemiyorum. Abla diye alıştım ne yapmalıyım?

Nisanlim ve ben 20 yasindayiz. Nisanlimin annesi 38 yasinda, onu

yillardir taniyorum ve abla diye alistim. Bir turlu anne diyemiyorum ne yapmaliyim:(
Nişanlımın annesine, "anne" diyemiyorum. Abla diye alıştım ne yapmalıyım?
Cevapla