Nisanlim ve ben 20 yasindayiz. Nisanlimin annesi 38 yasinda, onu
yillardir taniyorum ve abla diye alistim. Bir turlu anne diyemiyorum ne yapmaliyim:(
yillardir taniyorum ve abla diye alistim. Bir turlu anne diyemiyorum ne yapmaliyim:(
ay çok gençmiş gerçekten ne kadar güzel:) hmmm zamanla dilin alışır ama ufaktan başla istersen evde kendi kendine pravo yapmkla başlayabilrsin mesela
Ağız alışkanlığıdır seninki ama önemli olan gösterdiğin saygı ve sevgi ..
abla de yası genc zaten bisey demez yada lakap tak canımcım seker abla falan diye
evlenince dersin
Cevap
12Cevap
Benim teyzemin eşi 55 yaşında hala teyzemin annesine anne diyemiyo be :D
Pampa de teyze de takıl kafana göre ya ne takıyosun :D
hadi bakalım yawrum anne de hadi üç deyince 1 2 3 An- ne hadi bi daha An-ne :D
bir an önce anne desen iyi olur yani
nişanlandıgını düşün bunu beynine alıştır
o benim artık ikinci annem de gözlerini kapa konsantre ol ve düşün
ama o senin annen yavrum:)bende kayın pederime baba diyemiyorum:)çok zor geliyor bana
anne demek için kendini biran önce alıştırsan iyi edersin
Zor bir durum. Evlenince alışırsın ama. Anne dersin
adının yanında anne de mesela adı ayşe ise ayşe anne de daha kolay olur.
hiç bir şey deme boş ver zamanı gelince dilden kemiler duruma göre dökülür yani.
38 yaşında birine anne demek bence onu yaşlı gösterir. o da yadırgayabilir. abla de :D
abla de sende.eskiden beri tanıyormuşsun nasılsa.
yakın hissedersen ne dersen de, bişey olmaz.
yadırganırsın belli bir süre anne de
ilk telefonda söyle çok kolay oluyor.
evlenince dersin :)
abla olmaz ya:)
aaa ne kadar ayıp :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar