Sizce neden? ve siz olsaniz ne yaparsiniz bu durumda?

Öncelikle 21 yaşındayım. Ailem gezmeme vs karışmıyor ama gece geç saatlerde gelmemi de istemiyor. Arkadaşlarımda kalmama dahi izin yok. Geçen eve 11de geldim diye kıyamet koptu en geç 9da gelmeliymişim. Hayır ben anlamıyorum biriyle cnsel iliskiye girmemden korktuklarını dusunmuyorum çünkü istesem gündüz de yaparım ama gece geç saatlerde gelmeye takıntılılar. Halbuki arkadaşlarımla biniyorum metrobüste mesela 10da 11de bizim metrobüs durağında inip eve geçiyorum bazen annem ya da kardeşim geliyor beni duraktan almaya hayır anlamıyorum sizce bu kadar büyütmelerinin sebebi ne? Ayrıca çocukluk arkadaşımı tanıyorlar ve onda bile kalmama izin vermiyorlar birde tatile gitmeme de karışıyorlar. Sizin aileniz bu konuda nasıl? Onları nasıl ikna edebilirim? Yani tek yapacağım şey arkadaşlarımla eğlenmek yiyip içmek yav ben zaten gündüzde yaparim o korktukları şeyi ne alaka onu da anlamıyorum. Haber verip goruntulu konusurum diyorum hatta annesi de evde onla da alın konuşun diyorum yok. İllalah ettim artık sizin aileler bu konuda nasil yani ne yapabilirim sizce lütfen incelikle cevaplayin😔
Sizce neden? ve siz olsaniz ne yaparsiniz bu durumda?
Cevapla