Annemden harçlık almayı hiç kesmedim sanırım. Ara ara şu an bile bişiler ateşler, elinden geldiğince birşeye destek atar. Ama babamdan almayı çok küçük yaşta bıraktım. İsteyemiyordum çünkü. Ve babamda olsa bir erkekten para isteyememe durumunu asla aşamadım, kaldı öyle. En son 17 yaşımda işe girmiştim, para istememek için.
Üniversiteye gidene kadar hiç harçlık almadım. Üniversitede mecbur kaldılar para yollamaya. Sonrada ile girdim kendi paramı kazandım. 19-24 aralığında aldım başkads yok:)