Sürekli alay konusu oluyorum bir şekilde, ne yapacağımı bilmiyorum artık?

Yıllardır bir şekilde alay konusu oluyorum. Ortaokulda baş örtüm yüzünden çok alay edildim, lisede bunu kaldıramadım çıktım tesettürden. Egzamam vardı yüzümde, alay edildim. Ne yaparsam yapayım, alay edilecek bir yanım olmasa dahi kenarda kaldım, komik bulundum. Bir türlü düzelmedi arkadaşlık ilişkilerim. Lisede iyi olur dedim olmadı. Yine dışlandım. Arkadaş ilişkilerimde hiçbir zaman tercih edilen ben olamadım, hep karşı tarafa gittiler. Bir tane arkadaşım vardı tek okulda, o da kalp hastası.. Açığa geçecek. Üstüne de son sınıfım ve her şey çok etkiliyor beni. Ne yapacağımı bilmiyorum inanın ki. Çok üzülüyorum, ağlıyorum kendi kendime. Ağlamak da fayda etmiyor işte. Bugün dershanemin ilk günüydü, gözümün önünde benimle alay etti tanımadığım, sınıfımdaki bir kız. Bana acıyormuş, arkadaşına öyle dedi. Nerede hata yapıyorum ben? Çirkin falan da değilim elim yüzüm düzgün, rahatsız etmem kimseyi, kırmam hakaret etmem. Biraz sessizim sadece, zamanla açılıyorum. O sessizlik kendimi savunmama engel oluyor biraz. Niye alay ediyorlar ki benimle.. Sadece arkadaşım olsun istedim, okulda işler düzgün gitmedi dershanede düzelir dedim olmadı.. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı, siz ne yapıyorsunuz böyle olduğunda? Ya da bunu aşan var mı, nasıl yaptınız? Lütfen görüşlerinizi paylaşın benimle... Ama ricam, kötü bir şey diyecekseniz hiç dememeniz. Umarım okuyan olur.. Uzun yazdım biraz, sıkıcı gelir belki
Güncellemeler
+1 yıl
Olmayan kilomla dahi alay edildi, kilo verdim yine işe yaramadı bir şeyde. Üstümdeki kırgınlığı atamadım.. Annem cevap verme görmezden gel diyor ama bunu yapmam daha çok fırsat veriyor onlara.. zaten aksini de yapamıyorum orası ayrı
Sürekli alay konusu oluyorum bir şekilde, ne yapacağımı bilmiyorum artık?
Cevapla