Kendimi sürekli küçük görüyor hep aşağılıyorum ne yapmalıyım?

Eskiden böyle değildim ben. ! Kendimi aşağılıyorum sürekli. Kendimle asla barışık olamadım. Bir hata yaptığımda kendime sürekli hatırlatıp kendimden nefret etmemi sağlıyorum. 19 yaşındayım sıfır öz güven. Kendime asla iyi şeyleri hak etmiyorum diye telkinlerde bulunuyorum. Evet herkes eşit kimse kimseden büyük değil. Ama olmuyor ya sevemiyorum. Ne yapmalıyım ?
Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi cevap veren yok mu?
Kendimi sürekli küçük görüyor hep aşağılıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla