Aile & Toplum 21 yaşında olup, 17/18 göstermem dezavantaj mıdır? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Nasıl yaşımı gösteririm? 1,60 boyundayım acaba boydan mı küçük gösteriyorum🤔 Güncellemeler+1 yıl Kilom 54 bu arada 21 yaşında olup, 17/18 göstermem dezavantaj mıdır? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl senin yine iyiymiş ya 31 yaşında olup da 20 yaşında gösteren ben 🤗🤗 1 27 Yorumla Soran +1 yıl Çıldırma sebebi😊😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl sorma ya çoğu ortamda adam yerine konulmuyorum 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Of of🥲 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl okuyor musun sen? Yorumla Soran +1 yıl Evet henüz bitmedi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl benim 8 sene oldu biteli iş güç sahibiyim ama yine adam yerine konulmuyorum 😊😊 Yorumla Soran +1 yıl Bunu gülücükle söylemen😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl nerede yaşıyorsun? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ne yapayım ya artik gülüp geçiyorum 😊😊 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl orada misin? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl uyudun mu Yorumla Soran +1 yıl Siteden çıktım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam burdayım ben gjzljden cjksam geljr mjsjn? Yorumla Soran +1 yıl Yok ya kalsın teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl nerede kalsın ya? Yorumla Soran +1 yıl Burada Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam senin istediğin olsun Yorumla Soran +1 yıl :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl neden tekrar geldin? Yorumla Soran +1 yıl Hiiç Yorumla Cevap sahibi +1 yıl senin de canın sıkılıyor Yorumla Soran +1 yıl Cevabı okumak için geldimm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl verilen cevapları mi? Yorumla Soran +1 yıl Aynen. Neyse iyi geceler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yarin iş mi var Yorumla Soran +1 yıl Hayır uykum geldi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam o zaman seninle bi daha nasıl konuşabiliriz Yorumla
sosyalbela07 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Yaşına göre makyaj yapıp olgun davrandığın zaman yaşın ön plana çıkar zaten boyla bunun çok alakası yok bence... 1 3 Yorumla Soran +1 yıl İkisini de yapıyorum aslında🥲😂 Yorumla sosyalbela07 +1 yıl Olsun ya avantaj senin için şirin oluyor en azından kısa boylular takma kafana çok 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Zaten taksam bike faydası yok en iyisi mi takmayalım🤣 Yorumla
Toppik Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Aslında bunun birçok sebebi var.Bana boydan resmini atsana 1 9 Yorumla Soran +1 yıl Sanırım minyonlukla alakalı Yorumla Bendenedim +1 yıl Sen armutsun kendine gel 🥳 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani🤔😂 Yorumla Bendenedim +1 yıl Profil resmine diyorum espri amaçlı 😄🤣 Yorumla Soran +1 yıl Evet sonra fark ettim😂 Yorumla Bendenedim +1 yıl Sana kalmış iyi armutsa yiyebilirsin nsnnss 🤣😄🥳 Yorumla Soran +1 yıl Kendimi ayı gibi hisettim shsksş Yorumla Bendenedim +1 yıl Afiyet olsun yenur OMEGA 5 Yorumla Toppik +1 yıl @soran seni bekliyorum Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl 4 yaş normaldir, ben 27 olucam, 20-22 diyorlar, yaşıtım. kızlar bakmıyor 😐 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hangi il Yorumla
Powermen Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl İleride iyi olur o 😆 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Evet ama şimdilik pek değil😬 Yorumla Powermen +1 yıl Aman takıldığın şeye bak Yorumla Soran +1 yıl Ama düşünsene ne kadar yaşını hatırlatsan da, unutup tekrar 17 sanılmak ta kötü yani😒 tamam neyse uzatmıyorum😂 Yorumla Powermen +1 yıl Hadi bakim minik kız uykuya büyüüük olcan çen 🐥 Yorumla Soran +1 yıl Tamam abicim😂😂 Yorumla
twister0707 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Yok bu ilerisi icin guzel bir sey genc gosterirsin hep 1 0 Yorumla
Bendenedim Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl 20 yaşında bana da 30 yaşında diyorlardi. 1 0 Yorumla
Tolga2021 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Evet tabiki 1 3 Yorumla Tolga2021 +1 yıl Niye biliyor musun Yorumla Soran +1 yıl Nedenmiş Yorumla Tolga2021 +1 yıl Yapından dolayı bende aynı Yorumla
nuronlinecom Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 489 cevap paylaştı. Yerine göre tabii 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Liseli zannettiler yav Yorumla nuronlinecom +1 yıl Bende de aynı durum söz konusu bu yüzden yerine göre dedim. 😄 Ama gerçekten yaşını göstermemek iyi bi' şey. 🤗 Yorumla Soran +1 yıl Haklısın bazen iyi bazen kötü oluyor🤷🏻♀️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
senin yine iyiymiş ya 31 yaşında olup da 20 yaşında gösteren ben 🤗🤗
Çıldırma sebebi😊😂
sorma ya çoğu ortamda adam yerine konulmuyorum 😂😂
Of of🥲
okuyor musun sen?
Evet henüz bitmedi
benim 8 sene oldu biteli iş güç sahibiyim ama yine adam yerine konulmuyorum 😊😊
Bunu gülücükle söylemen😂😂
nerede yaşıyorsun?
ne yapayım ya artik gülüp geçiyorum 😊😊
orada misin?
uyudun mu
Siteden çıktım
tamam burdayım ben gjzljden cjksam geljr mjsjn?
Yok ya kalsın teşekkür ederim
nerede kalsın ya?
Burada
tamam senin istediğin olsun
:)
neden tekrar geldin?
Hiiç
senin de canın sıkılıyor
Cevabı okumak için geldimm
verilen cevapları mi?
Aynen. Neyse iyi geceler
yarin iş mi var
Hayır uykum geldi
tamam o zaman seninle bi daha nasıl konuşabiliriz
Yaşına göre makyaj yapıp olgun davrandığın zaman yaşın ön plana çıkar zaten boyla bunun çok alakası yok bence...
İkisini de yapıyorum aslında🥲😂
Olsun ya avantaj senin için şirin oluyor en azından kısa boylular takma kafana çok 🤣
Zaten taksam bike faydası yok en iyisi mi takmayalım🤣
Aslında bunun birçok sebebi var.
Bana boydan resmini atsana
Sanırım minyonlukla alakalı
Sen armutsun kendine gel 🥳
Nasıl yani🤔😂
Profil resmine diyorum espri amaçlı 😄🤣
Evet sonra fark ettim😂
Sana kalmış iyi armutsa yiyebilirsin nsnnss 🤣😄🥳
Kendimi ayı gibi hisettim shsksş
Afiyet olsun yenur OMEGA 5
@soran seni bekliyorum
4 yaş normaldir, ben 27 olucam, 20-22 diyorlar, yaşıtım. kızlar bakmıyor 😐
Hangi il
İleride iyi olur o 😆
Evet ama şimdilik pek değil😬
Aman takıldığın şeye bak
Ama düşünsene ne kadar yaşını hatırlatsan da, unutup tekrar 17 sanılmak ta kötü yani😒 tamam neyse uzatmıyorum😂
Hadi bakim minik kız uykuya büyüüük olcan çen 🐥
Tamam abicim😂😂
Yok bu ilerisi icin guzel bir sey genc gosterirsin hep
20 yaşında bana da 30 yaşında diyorlardi.
Yo iyisin. hep genç kal işte
Evet tabiki
Niye biliyor musun
Nedenmiş
Yapından dolayı bende aynı
Yerine göre tabii
Liseli zannettiler yav
Bende de aynı durum söz konusu bu yüzden yerine göre dedim. 😄 Ama gerçekten yaşını göstermemek iyi bi' şey. 🤗
Haklısın bazen iyi bazen kötü oluyor🤷🏻♀️
Kilo kaç
Bence avantaj
hayır
kadın için fırsat
Bence avantaj
Hayır avantaj