21 yaşında olup, 17/18 göstermem dezavantaj mıdır?

Nasıl yaşımı gösteririm? 1,60 boyundayım acaba boydan mı küçük gösteriyorum🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Kilom 54 bu arada
21 yaşında olup, 17/18 göstermem dezavantaj mıdır?
Cevapla