24 yaşındayım ama 18 duruyorum bu kötü bir şey mi?

Evet iki ay sonra tam 24 olacağım 25ten gün alacağım ama 48 kiloyum kilo alamıyorum ve minyon tipliyim küçük duruyorum minibüste bile öğrenci veriyorum bu kötü bir şey mi sevgilim de 27 yaşında 25 ten yukarı asla durmuyor değişir miyim sizce

24 yaşındayım ama 18 duruyorum bu kötü bir şey mi?
Cevapla