33 yaşında olup 17 18 gibi durmak kötü bir şey mi dışardan bakılinca?

Böyle bir derdim var bu kötü bir şey mi yaşıtlarım gibi görünmüyorum fiziksel olarak ufak bir yapım var zayıfım ve hayatta pek de fazla yorulmadım iyi bir hayat sürdüm hiç maddi sıkıntılarım olmadı bunlar mı genç kalmama sebep oldu onu da bilmiyorum

33 yaşında olup 17 18 gibi durmak kötü bir şey mi dışardan bakılinca?
Cevapla