AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Bakabilecek durumun varsa olabilir ama 2 çocuk idealdir. Tek çocuk olmak avantaj değildir.
kendi yerine bir esinin yerine bir birde gelicek için 3 iyidir
Evlenmemeyi düşünüyoruz kanka aclik sinirinin asgarinin 4 kati oldugu bir ulkede evlat getirip bizim gibi isyana mi teşvik edelim
Allah her şeyin hayırlısını versin bakabileceğinden fazlası sıkıntılı
amin sevdim sözlerini
Bence 4 çocuk yeterli. Sonuçta her bebek nasibi ile gelir.
he şöyle ya rızkı veren allah aynen her bebek rızkıyla gelir açlıktan pek ölen yok merak ettim seni
Aynen çocuğu verende Rabbim alanda buna mani olamazsın.
özelden devam edelimmi
Farketmez.
o zaman mesaj at benim xper yetmiyoda sen atınca bende atabiliyorum
Maddi duruma göre değişir ama durum varsa 2 en ideali bence
kesmez beni:)
Allah nasip ederse neden olmasin bizim bilecegimiz bir is degil ki
orası öylede niyet senden takdir allahtan
Yani evlendigim kiside uygun gorurse isterdim yani guzel bisey cocuk buyutmek
senin gibi güzel düşünenlerde varmış ya:) nişanlısın ne kalmış şurda evlenmene
Islami yondende iyi aslinda aileyi buyutmek..
Tesekkur ederim :) aynen oyle az kaldi Allahin izniyle kavusacaz
düşüncelerini beğendim inş. kavuşursunuz:)
Tskr ederim amin
Durumum iyi olursa çocuk olur yoksa ona haksızlık yapamam
para para para off of:(
valla yapılmaya yapılır çokta güzel olur ama o kadar çocuğa 2500+ gelir gerek yoksa ömür boyu kıt kanaat geçiniriz
Evlenirsem çocuğumda olursa 2 tane garanti, onlara bakmakta zorlanmıyorsam 3 üncü de olur
en güzeli
Bu hayat sartlarimda yap tabi. 3 tane cocuk. Hayat sartlari cok iyi ya sanki.
çalış sende o zaman
------------------------------------------------------------------------------------------------
Totoma şezlong şemsiyesi girdi açsammı diye soruyor gibisin 😁
Biz 5 kardeştik gayette zevkliydi. Bende yaparım bir 7-8 tane.
En iyisi evlenmemek bence ohhh bir gün çalış 3 gün yat
Kişiden kişiye değişir ama bana sorsan şahsen yapmam hiç yapmam hatta evlenmem bile
bakamayacağınız çoçugu yapmayın kardeşim sokaklar p*ç kaynıyo
2 idealdir ya bir kız bir erkek ama yapmaklada olmuyor yetiştirmek ilgilenmek lazım.
Askerde öğrenmedinmi hacı.
Yapabildiğin kadar değiL bakabildiğin kadar yapacaksın
Eşimle maddi durumumuza ve isteğimi bağlı. İyi olursa sayı artabilir. Bana kalırsa 2 yeterlidir.
Bakabileceksen ve aile babası olacak sabır varsa neden olmasn.
2 var 3 tane daha oldumu tama diye düşünüyorum ama başka kadından tabi?
ben daha fazla düşünüyorum aslında, biri mhendis, biri doktor, biri tüccar, biri bankacı, biri avukat olcak böle gider...
bende 3 ya da 4 tane düşünüyorum ev neşeli olur tek olmak zor
aynen kanka, biz 4 krdeştik süper muhabbet oluyodu :) hepsi de okudu çok sağlam yerleri yani , orası da ayrı.
Ben en fazla 4 çocuk istiyorum. Çünkü çocukları çok seviyorum ^.^
yapalım:)
3 çocuğa maddi ve manevi yetebileceğime inanırsam elbette yaparım ama benim idealim 2. İNŞALLAH ikiz olur bir daha doğumdu oydu buydu uğraşmayız :)
Şahsen 3-4 tane çocuğum olsun isterim kalabalık aile iyi olur.
Doğuda ki ler yap at sokağa sonra askeri taşlasın allah kahretsin öyle bebeyi
Yapılmalı yoksa Türkiye nüfusu bitecek şimdikiler vucudum bozulacak diye çocuk yapmıyor
Tüm kaynaklar bu denli hızlı tukenirken 1 cocuk bile fazla aslinda
3 değil 10 yapmalı kürtler 10 20 yapıp yapıp fırlatırken.
Ne demiş üstad? Bir yalnız kalır, iki olursa rekabet olur. Üç olursa sevgi huzur olur ;-)
ilk 5 yıl yapmamayı düşünüyorum Vücudum bozulmasın diye :D
o foto seninse 10 tanede çocuk yapsan bozulmaz o vücut:)
Sorana katiliyorum. o vucuda bisicik olmaz ;)
durumum iyi olursa 2 kız 2 erkek olsun isterim ama kız olmalı mutlaka cok sevimli oluyolar
kızla uğraşmak zor ama
iyi yetistirirsen ugrazmazsın
cok cocuk kalabalik bir aile demek bence cok guzell
evet ben bunu çok istiyorum tek çocuktum çünkü
tek cocuk olmak cok zor dertlesebilcegin kavga edebilicegin birbirinizi kedi kopek gibi yiyebilcegin kimsenin olmamasi cok zor olmali
çok zor sarayda bile olsan tadı çıkmıyor. düşünsene İstanbul senin ama içinde kimse yok ne anlamı kalırdı
yani aynen oyle ama sen o zorlugu yasadigi icin cocuklarina yasatmazsin
içimi okuyorsun sanki beni tanıyor gibisin
tek cocuk degilim ama inan o hisleri yasamis gibi kendimi karsimdakinin yerine koyarak dusunuyorum
bide benim yerimde olsan. dünyaları verseler olmak istemezdin
3 çocuk yerine 5 6 hatta 7 bilemedin 8 garanti 9 Yapılmalı bence ben öyle istiyomm😄
Yakışıklıysan bende güzelim ortaya güzel bir şeyler çıkartabiliriz asdf
görmemiz lazım birbirimizi:) özelden yazsan ordan faceye:):)
Esra erolda buluşalım bence : p :)
eminönünde buluşalım boğaz turu yaparız martılara simit atarız:)
Oda olur simitler senden ama :p
olur:) xper puanın varsa özelden yazsan:)
bekliyorum:)
Oha 20 saattir beni mi bekliyosun :p :D haha şaka bir yana xperim fazlada şimdi saçma muhabbetlere girdik yazamam
kimle girdin saçma muhabbetlere
4 Olsun 5 olsun 7 olsun... Doğudaki aileler kadar üretken hiçbir şey görmedim bu dünyada.
böyle giderse doğulular bizi geçecek
Eğitim verip sağlıklı bir şekilde yetişseler tamam. Ama on çocuk yapıyor sonra ne olacağı belli olmuyor
Yapabilecek durumun varsa neden olmasın ama fazlası sıkıntı
Bakabiliyorsan yap ⌒.⌒
herşeyide bana yüklenmeyin olmazki böyle canıım:)
Ustune alındın iyi bekliyoruz senden ^_~
bakacak sensin sen düşün:)
Erdğan gibi babası olsa yaparım. Fakire ne çoçuk?
belki içlerinden biri erdoğan gibi olur büyüyünce:)
Çoçuğa bakmak ekonomi ister. Ekonomi yoksa çoçuk doğudakı gibi ya polise taş atar, ya da sokaklardan eve gelmez
ekonomisi iyi olan fırlama çocuklarda var
ülkemizin nufusu için gerekiyor ama hayat şartlarıda zor :(
11yapp takim kuralimmi :D
ben hazırım:)
Hazir olanlara bayilirm :D
himm özele alayım o zaman seni:)
Ilgi sevgi para zaman bunlar cocuklar icin önemli.
tabiki ben hazırımda talip yok:)
yok ya ne gerek var :D
sana 3 tane gider:)
gitmez gerek yok 3 e :D katlanamam o kadar bebege :D
sen yap ben bakarım onlara:)
bakacaksan olur bak :) sana verir kaçarım :)
beraber bakarız:)
yokk sana vecem kaçacam :D 3 tane bebekle nasıl uğraşcam ben gerçi anne yüreği tamam be vermiyom :D bakarım ben :D
alayım ben seni en iyisi:)
Tamam al bekliyom seni : )
hangi adreste:)
Verecem sana acik adres te burdan olmaz :)
ozelden yaz
1 tane istiyorum ben tek olsun :)
ben tekim yetmiyo yetmiyo yetmiyo:)
Bende üç kardeşim kardeşlik çok güzel ona lafım yok ama bu zamanda 1 tane :)
1 tane yapma yoksa o çocuk sana ömür boyu küfür eder:)
Ay zorla iki tane yaptırcan bana :))
3-4-5 dahada iyi olur:)
Oldu başka :))
Yap yapabildiğin kadar :)
aşiret kurcam:)
kalkınmamızı etkiliyo az çocuk iyidir
çok çocukla daha çok kalkınırsın ama birlikten kuvvet doğar
ne alaka canım ya, ülke kalkınmasından bahsediyorum
engelleyen neymiş ki tek olsan dahamı iyi ben tekim bir faydasını görmedim yalnızlıktan geberiyom:)
2 çocuk en fazla nüfus artmasın yeter vala :d
doğulular 5-6 tane yapıyor
ne kadar yapabılıyorlarsa o kadar yapsınlar :)
Oh oh sen yaparsın artık evlenince :)
çocukları sevıyorum :) bır sınırı var tabıkı de yaparım ne var
vay be farklı insanlarda varmış:)
farklı derken :)
isteklisin:) tutkulu biri gibi geldin bana:):)
ülke nüfusu zaten patlama yapmış
ülke nufusu az artıyor
bir tane yeter de artar bile.
yetmiyo tekim
İmkani olan 6 + olmali.
Ben evlenirsem 4 5 e kadar yolu var :))
hemen alayım seni:)
herkes bakabildiği kadar yapsın
sen kaç tane bakarsın
ne 3 ü 4 -5 Tane yapacaksın :DDDD
yok yok 10 coçuk en az :DDD
Sular kesik nasıl olcak o :D
nüfus cüzdanını al gel:):)
Gereğinden fazlası yapılmamalı:D
Gereginden fazla dedigin sayi kac?
2:-)))
fazla mal göz çıkarmaz:)
Nolur sen cocuk yapma ya
neden
ayda en az üç kitap okuyabiliyorsan yap
onu siz düşünün:)
üç degil beş bile okurum ama üç öocuk yapmayı düşünmüyorum
kitap okumak ruhumu sıkıyor ama gazete dergi ve internet bunları severim. kaç düşünüyorsun?
kitaplar güzeldir okuyun
hayatım roman
Iki benim icin yeterlidir.
babam fazla mal göz çıkarmaz derdi:)
Çocukları sevmiyorum bir tane olmasın
kaç tane peki?
Hiç olmasın daha iyi
yaşlanınca yalnızlık çöker ama içine sonra
Bilmiyorum çocuk sorumluluk ister ama
e herhalde yani kendine güvenicen diğer kadınlar gibi
Hayır ben kendimi zorla idare ediyorum birde çocuğa bakamam o sorumluluğu taşıyamam
güçsüz bir bayan imajı çizdin bana
olabilir
yalnızlık allaha mahsus bunu tek kalınca anlarsın sevmek sevilmek sevildiğini bilmek güzel şey bu ama çocuk olsuna ama hayatında olan biri
Allah kerimdir belki zamanla bu düşüncem değişir
yeterki değiştiren biri olsun hayatında:)
Inşallah
sen dediğimi bir düşün ilerisi için yatırımı yap. hiç yapmazsan keşkeler sarar seni bigün
Daha bunları düşünmek için çok erken
15 yaşında gibi konuştun 30 varsındır
10 yıl sonra evlenmeyi düşünüyorum daha :D
evde kalırsın 10 yıl sonra:)
10 yıl sonra 30 yaşında olacağım işte
fotoyu benim için değiştirdin sanırım:) bilinmeyen bir yüzün var. Hatay tafarından bir yerlerden gibi
Yok öylesine değiştim ya ne alakası var , içimden geldi ve değiştim :) yok İstanbulluyum :)
yakınmışız. ama yurt dışında oturuyosun galiba
Evet :/
bir bilete bakar gelmen:)
Geliyorum yaz tatilerinde :)
görüşme ihtimalimiz olur belki:)
sanmıyorum -_-
bir aloya bakar:)
Cocuk sevmeyen bir kiz gordum sonundaa :D
olmaz -_-
@sezginkara niye siz de mi çocukları sevmiyorsunuz?
neden olmaz
işte olmaz :D
işte olmazsa yolda buluşuruz:):)
:D :D 😂 yine olmayacak
umut fakirin ekmeğidir bakarsın olur:)
@Tijannn
Evet bende cocuklari sevmiyorum
fotoyu değiştirmişin:)
biraz önce değiştirdim :D
farkettim seni inceliyodum deminde o zamanki foton farklıydı:)
şu an el fotosu var :/sen hangi birinden bahsediyorsun ki?
elden öncekinden:)
tamam :) kızdığım için onu değiştim -_-
kime kızdın neden kızdın:)
Boş verin değmez şeyler işte -_-
özelden anlat
Hayır olmaz öyle şey özelli kapatım zaten
burdan herkes görüyo ama nasıl yapçaz?
Neyi kast ediyorsun sen hiç birşey anlatmak istemiyorum sana
tamam ne börüyon:)
Bence 5 çocuk yapılmalı
Bakabileceksen yapılması iyi olabilir.