AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
durum iyi olduktan sonra
istiyomusun
7-8 ytane yapıyım bn bizim sülalede böyledir
kimle yapçan:)
bilmiom
ben hazırım:)
bn daha çok gencim
bekletirim yanımda acelem yok:)
4 yıl sonra
4 yıl sonra görüşelim o zaman:)
Kocam zengin olursa ben doğurcam bir sürü
anamın sakalı olsa babam olurdu:)
Nerden bulcan zengin hayal beya
Hayırlısı olsun
kendine güven çalışırım yaparım de tuttuğunu koparan ol böyle kızlar gözdedir:)
Ben sırf çocuk yapmak ıcın dusunduö zengn koca. Şimdi bazı ınsanlar benim zengn koca meraklısı oldugumu dusuncek. Sımdı akıl var mantk var memur maasıyla cocukmu buyutulur. Para varsa huzur var gençler
memur maaşınıda beğenmiyo bak hele :)
Ama öyle
kendine hiç güvenmiyorsun
Burdan bunu mu anladın. Canım cocugu tekmi doğurcam tabi kocama guvencm
beklentiler üzer
bence 15 yapılmalı.. kürtlere anca yetişiriz
katılıyorum bu gidişle bizi geçecekler:)
Kisi sayisi olarak yetis zaten. nitelikli insan olmak onemli bu devirde kurtler icin demiyorum simdi onlari nitelikli saniyo deme
;))
Bu devirde 3 çocuk fazla gibi
korkmayın bu kadar ya rızkı veren allah
Riziktan korkum yok. Gelecekten var
kimsenin yarını belli değil hatta bir saniye sonrası bile hayat bir risk
Allah izin verirse dort.
Seviyorum ben
ne güzel sağlam olur çok çocuklu aileler
1 tane neyine yetmiyor ya :D
çocuk hep ayak bağı gibi
yapalım * fgfbhgthbgt
Hadi :)
hazırmısın yapmaya:)
@the_random sana diyor :DD
@The_Random
Geldim geldim acele etme :) bende sana dediydim
Yapcam ama gizli (:
Hazırım çık gizliden ya da mesaj at
Aloo gizlii
yok be sana diyorum gizli:)
ben 4 tane yaptıracam bizim karıya :D
Yapta Devlet Seni Yüz üstü Bıraksın.
Para durumun iyi ise yap.
1 kız 1 erkek olsun yeter
3 çocuk güzel ama birileri dediği için değil:)
Bu devirde cocuk mu yapilir aman.
Dünya rekoru kiracam inşallah
Bencede 3-4 cocuk Iyi..
benimle evlenirmisin:)
Hadi Gel :D
özele geellll:)
burdan kız düşüremezsin bro:)
Evet yapılmalı... hatta 4 tane bile.
Ben 5 düşünüyorum ne 3 ?
koca adayı var mı ya:)
1 cocuk yeter :)
Acaba kocanda 1 tane yetermi diyecek :)
zaten zamane cocukları hasere ben kendım cocuğumm daha :D
1 tane yetmez yaş kaç?
:D napıcan yasımı öğrenıp :D
nüfusuma alıcam:)
hahahah nüfusuna aldınmı yandın :D
neden:)
banyoda yapıyorum ben :)
3 çocuk yerine hiç çocuk diyorum ve gidiyorum
onada araba çarparsa o zaman nolcak diyorum
hiç çocuk diyorum sıfır sıfır :D
ben yarın bigöz doktoruna gideyim en iyisi:)
bencede :D
gezmeyi seven bir tipin var anlaşılan yapmıycan:)
4 tane bile az
7 tane:)
Hahaha aynen :D aslın da 2 çocuk yeter ama dünya düzeni o kadar acımasız ki sağlıklı ve eğitimli nesiller yetiştirip çoğalmalıyız. Büyük şehirler kurulup iyi bir nüfus planlaması ile eğitimli insanlar yetiştirip nüfusumuz 100 milyonu geçerse dünya da belirleyici bir güç oluruz.
Tayyibe inat hayır
kendin için evet:)
1 bile fazla
o zamn pitbullunla idare etçen:)
Aynen :D
bebeğin olmuş minik elleriyle yanağına dokunuyor:)
Aman kalsın ya onun bakımıydı cartıydı beziydi hiç gerek yok
ananda sana bakmış nolcakki senin kanından canından olcak
İyi bir baba bulursam belki
belkide bulmuşsundur:)
Bakabilirsen yapilmali
en fazla 3 çocuk
yorum güzeldi. ben tek çocuğum yalnız büyüdüm hala daha öyleyim hayat anlamsız geliyor bu şekilde
tek çocuklar şımarık oluyormuş dogru mu :)
yalaaaannnn:) tek çocuklar güçlü oluyorlar kurda sormuşlar senin boynun neden kalın oda demişki kendi işimi kendim görüyorum. tek çocukta kendi işini kendisi görür:)
bende o kurdu çok yediği için boynunun öyle kalın oldugunu sanıyordum yanılmışım :)
haha bende kurt var ama köpeği:)
alman kurdu mu :)
evet ama çok tatlı gel diyorum geliyor ver patini diyorum veriyor pencereye patilerini koyum hep bana bakıyor nereye gitsem benimle gelir faceden gönderebilirdim aslında fotolarını sana görürdün
olabilir görmek isterim :)
o zamn face adresini mesajlara atarsın ordan gönderirim
Yapıp yapıp dışarı atılmasında
iş bulurum ben onlara:)
Hahaha
7 tane olsa 1000er lira getirseler eve. 7 bin lira iyi para:)
Gece gece iyi güldüm ha
doğulular öyle yapıyo taktik bu:)
:P:P
Sınırsızca nüfus çok olmalı :)
isteyen yapar istemeyen yapmaz
çalışan anne baba için çok ya
Fazlada olsa göz çıkartmaz
gürcünün vereceği akıldan ne beklenir ki? !
evet kesinlikle yapılmalı.
katılıyorum
2 çocuk idealdir.
yedekte olsun 1 tane:)
Haha yok 2 yeterli :)
yaptınmı yapçanmı:)
2 ideal bence
3 olsun yaa
3 fazla ya iki iyidir
hadi yapalım:)
Hayır.
sen daha çocuksun
En az 2
süpersin:)
2 yeterli.
yetmez:)
Sana göre ,)
ben 4 diyorum sen 2. ortasını bulalım 3 olsun:)
Yok ben kararlıyım. Çelme aklımı :D
çelmek değil aklını almak istersim sırf bende kalsın diye:)
Ben 3 4 5 fark etmez onu napcaz :-) 2 yetmez
Banane canım aaaaa :D beni ilgilendirmez :D @sakat-ülfikir
Aaaa şuna bak ya yine büyük konuşuyor :-D :-D
Bir şey olmaz :D @sakat-ülfikir
Kader :-D :-D görücesin hanım efendi görücesin :-D :-D :-D
Göreyim bakayım :D @sakat-ülfikir
en az 3 KEDİ :)
evde bakılmasını hiç sevmem:)
önyargılısın :((
dışarda bakıyoruz biz ama :)
spersn o zaman
köpekte var alman kurdu. gösterebilirim aslında sana
benşm kedilerim köpeklerim balıklarım ve kuşum var
2 yeter bana :)))
az sanki:)
iyidir iyi :D
var mı aday:)
hayırlısı diyip geçiştirim ben :)))
yani beni tarif ediyon:)
sanmıyorum :D
tanımadan bilemezsin:)
o yüzden tanışmayalım :D
bence deniyelim:)
2 yeterli bence
2 side kız ve senin gibi güzel olursa yandın:)
2 tane
3-4-5- kolay gelsin:)
Hyr tabikide onlara nasil bakilacak
Maksimum 2 yeter
7 iyidir :D
hepsi 1000er lira kazansa 2 yılda bir ev alınır:)
:D Bak ticari zeka
2 iyidir
bir tanede yedek olur 3 olsun :)
Yok yok 2 ideal. Bide bir kız bir erkek oldumu tadından yenmez :)
ya biri ölürse erkenden
Hii Allah korusun. Bizde bir tane daha yaparız.
bak tek çocuk olsaydı ve onu kaybetseydin ömür boyu çocuk sahibi olamazdın belli bir yaşa gelmişsen eğer. yaparım diyosun ama belkide o zaman yaşın geçmiş olacak peşpeşe sırala beraber büyüsünler:)
Valla bilim artik gelişti. 60 yaşındakine bile çocuk doğurtuyolar.
kolaydı o çocuklara bakmak sanki.
kendine biraz güven bakarsın öyle böyle büyüyolar
Tamam l*n 6 tane yapıcam. Oldu mu.
çok geniş evin var galiba:)
6 bizim sülalenin uğurlu rakamı sanırım. Ben 6 kardeşim, annemler 6, babamlar 6 kardes. Ben onlardan geri mi kalayim yahu :)))
benim en sevdiğim sayı 6:)6çocuk yapsan annen babanı bir kaç akrabanıda alsan ve birine yemeğe gitseniz sizin için gençlik parkını tutmak zorunda kalırlar:)
Tutsunlar torunları deilmi :))
Hersey bir yana bence bakabilecegin kadar çocuk yapmak en iyisi. Ama tek çocuğa karşıyım.
bende karşıyım aynen 3 tane yapıcaz o zaman:)
Iıhh. 2 ;))
2.5 ten 3:)
Dur bakalım bu gidişle 1 tane bile olmayacak.
o neden
Yok sende potansiyel var 12 bile yaparsın (:
Daha kocayi bulamadık da ondan :))
12 mi yuh @The_Random
koca var ya:)
Yok ki
karşında:)
Ha ha gulecegim yoktu. Ilahi sen ;)))
mesajdan gel:)
Üzgünüm canım. Özelden gorusmuyorum.
burdaki mesajdan facenden falan değil yani
Bide face diyo :))
Tc mide veriyim mi :))
yok be faceni istamedim:) tc ni veripte seni üstümemi alcam:)
Niyetin o gibi :)
vaay benim yeriemde karar verirmiş:) mesaja gel hadi:)
Iıhh. Sen 3 çocuk istiyon.
6 istemediğime dua et:)2 yi bir yapalım 3. yü düşünürüz:)
Bak dusunuruz diyon. Belli ki meyillisin :)
yedekte bulunsun ne olur ne olmaz:)
Yok 3. ncu olmaz
2 tane olsun desem cevabın ne olacak:)
Tamam derim
o zaman mesaja gel:)
Ama demedin
tamam gel:)
Iıhh kandırıyosun beni :(
yok kanına giriyorum şimdilik:)
Kanimda yeterince al yuvar ve ak yuvar var. Bide sen girme :)
bende virüs olurum kimyanı değiştiririm bağımlı kalırsın bana :)
Zaten vücut kimyam bozuk bide sen başıma bela olma
belindeki kemer olayım nefesin olup içine dolayım ez geç yürüdüğün yollar olayım:)
Delilik var mi biraz sende :)
birazmı:)
Epey o zaman ;))
haha sen bir özele gelsene:)
Yok ben uyku diyarına gidiyorum. Kal sağlıcakla ;)
o diyarada gelicem merak etme:)
Ha ha gelemezsin experin az :))
hayranım olduğunu bilmiyordum meğer gizli takipçimmişin:)
Hayranin olduğumu nerden çıkardın
xperimi incelediğine göre:)
Yoo incelemedim ki
bu gece uykusuzum yarın laf yetiştircem sana:)
Ha ha hadi gitte uyu ;)
(Bana laf yetistiremezsin bu arada)
akşama görürsün sen:)
Görelim bakalım ne göreceksek.
geldim uleyn:) özele gel çok yoğunum
Yoğunsan ben seni meşgul etmeyim. Çünkü özelim kapalı.
şu an seni bulmak için 2 dakika sayfa indirmem gerekiyor altlarda kaldın ondan dedim. benim için açarsın sonra yine kaparsın
Bana ne uğraş :P
özelinde kapalı artık başka yorumlarda görüşçez anlaşılan:)
Arkadaş senin derdin ne benle anlamadim ki :))
seni tanımak:)
Tarzıni birisine benzetiyorumya neyse :)
yok ya daha önce tanıdığın ya da eski sevgililerinden biri değilim. ama beni cana yakın bulduysan o ayrı:)
Senin yaş grubun çok tehlikeli. Bu sitede en çok çekindiğim grupsunuz. Saginiz solunuz belli olmuyor. Cabuk kanıyorum. Ama bu sefer değil canım :)
bana güven gerisini merak etme sen:)
Yok canım kalsin.
kalmasın denemeden bilemezsin:)
Yok canım şöyle bir baktımda herkesle tanismak istemissin. Ben almiyim.
hiç arkadaşım yok ama
Napim benimde yok. Ben ağlıyormuyum.
ağlamıyorumki arıyorum gönlüme göre birini. atar yapıyosun bana sevgilin değilimki bu sözleri hak edeyim. he sevgilin olsam senden başkasına asılsam o zaman ne dersen bana haklı olurdun. şu an birine ait olmadığım için ortada bir ihanet yok yani
Ya arkadaş ne içtin sen. Aynindan bende istiyom.
nescafe:) tanışmamalımıyım kimseyle? ait olsun istiyosan ait olacaksın. kafanda şöyle bir soru belirdi. şimdi bu herkesle tanışmak istiyorsa benimleykende yapabilir. güven meselesi bu
Sanalda güven ariyosan yaniliyosun. burdakilerin tanisma niyeti belli zaten.
benim niyetim ciddi elalemin niyetini bilemem
Hi hi hep öyle derler
yalan atacak değilim kimsenin duygularınla oynamadım oynamamda
Iyi bol şans sana
demin bol şansım için herkesle tanışmak istemişsin deyip trip atmıştın şimdiyse bol şans diyorsun ah bu kızlar ne dedikleri belli değil. ne içtiysen banada söyle:)
Çay içtim canım. Benim ne dediğim belli.
canın çıksıın insafsıız beni yaktıın zamansıız:)
Ya toz ol artık burdan.
senden beklemezdim böyle bir söz by
By..
2 yeter.
Kesinlikle hayir
2 tamamdir
var mı aday:)
Zaten evliyim :)
2 çocuğun var o zaman:)
evlenmeye karsiyim.
duyanda tek gecelik sanar:)
eskiden degildim isterdik çoluk cocuk falan sonra baktim niye zorluorum salak gibi dedim vazgectim gecti benden ya o isler
neden yaş kaç?
21yasindayim, bazi sebeplerden ötürü olmayacagini bildigim icin bende kendimi sogutabildigim kadar soguttum neredeyse cocuklardan bile..
olma ihtimali yok mu yoksa senmi yapmak istemiyosun
ozel mesaj atabilirsin
xperim yetmiyo face adresimi versem ordan devam etsek
benimde yetmio yok ki kullanmiom bura iyiydi:/
anlatacakların özel o yüzden burada yazışmak olmaz. yarın xperim yeterli seviyeye gelir o zaman yazışırız
aynen olur
daha 142 de xperim.8 puan kaldı 2ye geçmeye:)
Vurdu ve gol olduuuu
maaşım olsun yaparım
yumurtamı bu kardeş
2 yeter :)
12 çocuk istiyorum
aha hemen alayım seni:)
ahgahhahahhaa
özelden yazsan
neden
ordan daha iyi:)
yok iyi böyle
peh
Kesiklikl3 yapilsin
tek olmak çok zor
Aynen kanka hersey sana biniyo çok olup büyük olmak on numara bisey
3 çocuk olsan ev kiralasan bile 200er lira kira koymaz adama ama tek uzak memlekete çalışmaya bile gidemezsin
Başkalarina minnet etmek zorunda kaliyosun ama. kardeşin oldumu babalar gibi oz kardesinle caninla kaninla kal
aynen öyle birlikten kuvvet doğar güç alırsın ondan
En az 12
Kafana göre. ..
Sen 6 cocuk yap la
Bakabileceğin kadar