Benimkiyle karşılaştırcam da acaba benim yaşadığımdan daha kötüsü var mı diye
Ama bence yoktur ya
Ama bence yoktur ya
Üvey baba ve kardeş tarafından şiddet ve taciz gördüm 6 ay boyunca annem ölüyordu gözlerimin önünde ablamı kaybetmenin eşiğinden döndüm intihar sonrası 3 gün yoğun bakımda yattım onlar yüzünden şehir değiştirdim.
Yeter mi?
çok öok geçmiş olsun
ben de çok kötü şeyler yaşadım :(
Cevap
1Cevap
Buradan anlatamam
Bende
Seninki nedir
burada anlatamayacağım
Nerden anlatabilirsen oradan anlat belki yardımcı olurum
tamam
Trvamalar travma feğil 😂
anlamadım nasıl yani
Bi sürü travma var demek istedim
benim de 😭hatta aklıma geldikçe intihar edesim geliyor çünkü kimseye de anlatamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?