Arkadaş gibiydik yazanları hep kıskandım, benim ise bir babam var mıydı yok muydu onu bile bilmiyorum. Otoriter eski babalardandi. Evlendim başka şehre gittim boşanma aşamasını da ona duyurmadim bile o öldü bunu bilmeden, ben ise hala boşanamadim bile yıllar oldu ona kırgın değilim. Hüzünle ve sevgi dolu yad ederim her zaman o yine de çok iyi bir babaydi
Amin kısaca ben hiç çocuk olmadım o da aslında baba olmadı ama yine de topraklar onu incitmesin diye dua ederim. Yüzde yüz diyen yorumları hayretle ve kıskançlıkla okuyorum her zamanki gibi
Babam dışardan çok otoriter görünür ama yufka gibi yüreği vardır. Öyle ki, kendi kardeşlerinin arasında “ortanca kardeş” ama abileri gibi her şeylerine koşar. Babamla benim aramdaki bağ ise bambaşka, kendisi her şeyim mükemmel olmasını isteyen bir Başak Burcu erkeği, eleştirmekten hiç çekinmez, çoğu şeyde ters düşüyoruz ama hemen düzeltiriz her şeyi. Ben yinede 85% falan diyeyim
Günaydın. Rahmetli babamım sadece benimle depil sokaktan geçen bir insanla nile iletişimi harikaydı. Çok sevilen biriydi. Mekanı cennet olsun. Bende onın izinde gidiyorum. Dünyayı vicdanlı insanlar kurtaracak
Babam tarafından bakarsan %100 benim açımdan %65 benim için bir çok şey yaptı hakkı ödenmez ama çok sert biri herhangi küçük bir sorunu bile konuşmaya gelmiyor
Benim babam ikisinide yapabiliyor. Çok mükemmel arkadaş gibiyiz gülüp eğlenir çocuklaşırız ama iş erkeklere ya da dışarı gezmek istediğime gelince otoritesi havalara uçuyor