
Hahah şaka şaka... belki de ciddi 😈😈😀
Birinin arkasından atıp tutarken düşünün ya ben bu insanla tekrar yüz yüze bakacağım.
Koca koca insanlar aaa hiç yakışıyor mu?

#SelamGençlik 🍀🍀
Birinin arkasından konuşacak olursam kesinlikle vicdanlı ve adaletli olmaya kendimi zorlarım. O raddeye geldiysek bana düşmanlık besleyen biridir ve bunun geri dönüşü ikiyüzlü bir şekilde olsa da ben pek samimi olamam kimseyle yüzyüze bakamayacak gıybetler etmedim fakat benim arkamdan iş çevirenleri bir şekilde evelAllah anladığım için kesin mesafe koymayı tercih ediyorum ve onları ilahi adalete havale ediyorum daima. Bana bulaşmayı arzulayan herkes profilimden kendilerine ikaz içeren ciddi ve net yazımı okuyabilirler. Okumaya da bilirler. Kendileri bilirler..
#TubaSueda 🍀🍀
Birinin arkasından konuşuyorsam vaktiyle yüzüne konuştuğumda çözüm olmadığı hatta su üstüne çıkmaya çalıştığı eleştiriye ve tartışmaya açık olmadığı içindir. Zaten kimsenin arkasından atıp tutmam ortada birsey varsa onu söylerim o da içime dert olmasın anlatayim da rahatlayim diye. Yoksa yapılanları yut ağzını açma birde kimseye anlatma içinde tut dert yanma insan delirir..
Genelde böyle muhabbetler arka planda
dönüyor diye duymuştum
discord kapandı diye biliyorum isabetli olmuş
Gerçi hala kullananlar vardır
Ama ben kimseyle samimi değilim
Bu şekilde mesafeli olmak daha iyi
Arkasından eleştirdiğim olmuştur mutlaka.. Bunu yapmayan yoktur.. Bazen anlık yükselmelerle bazen de yanlış anlaşılmalarla oluyordur..
Bunun aksi ispat edilince sorun gideriliyor..
Cevap
15Cevap
Olmam.
Arka kapılarda epey dedikodu dönüyormuş, bana da duyumları geliyor smodum:))
İki yüzlülük başka, karşı tarafın yok hükmünde olması başka
Offf şimdi gördüklerimi anlaticam olay olacak 😂😂 yüzsüzler onlar bu arada tekrar hoş geldin yoktun galiba
Destan yazdim ama sildim şimdi uzerime çamur gelmesin
O degil hala uber olamadim ben yaa xhjcjd😂
😂😂😂 biseyi eksik yapıyorum diyordum buldum şikayet etmiyormusum jxjcjdn
34 oldu galiba jxhdhd
Suratına şöyleyemiceğim şeyi kuliste söylemem 🤣 yay Burcu özelliği bilmen lazım kjfssfg
Arkasından konuşacağıma gıder yuzune soylerım. Yok yanı arkadasından sallayınca için nasıl soğuyor , demezler mi adama. Git duvara konuş o zaman
Arkamdan konuşan dıye başlayan cümle geldı aklıma ama ayıplı olmaz burada
Hayır olmam arkasından konuştuğum insandan şikayetci olduğum için konusyorumdur iyi anlaşmadigim birylede niye samimi olayım ki
Konuşmam ki arkasından.
Ama böyle olanlar bana aşırı karaktersiz ve samimiyetsiz geliyor.
Ne konuştuysam doğruyu konuşmuşumdur.
Kimseyle samimi olmuyorum. Hep bir mesafem vardır.
İnsanların arkasından kötü konuşmak en nefret ettiğim şeydir
Ay laf sokmalı soru sorulmuş en sevdiğim sj
Ben diyorum sana bunu demiştim diye. 😃
Sana da demiştim. Hatırla banane 😃
Ben şahsen olamam.
Öyle birileri ile denk gelirsem anında konuşma tarzım değişiyor.
Hayır olmam ben zaten yapım gereği herkesle samimi olmam mesafeli ve uzak durmayı tercih ederim
Asla olamam. Mutlaka soğuk davranırım.
Bazıları var gerçekten içindeki pisliği dışına vurmuş...
Ben kimsenin arkasından kötüsünü konuşmadım Allah'a şükür
Olmam olamam ama hayır ben yapamamm
Kimsenin arkasından konuşmam, yüzüne söylerim.
insanların arkasından konuşmam
Namertin yüzüne ne olduğunu soylerim
Yüzlerine de açık konuştuğum için muhabbet kurmam
Bunu hep yapıyorum WXECEDNVDĞODEEWEEW
Olurum
Ben hep yapıyorum.
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?