Arkasından konuştuğunuz insanlarla tekrar samimi olabilir misiniz?

Dedikodunun da bir adabı olur.😀
Dedikodunun da bir adabı olur.😀
Gün geçmiyor ki sitede yeni olaylara şahit olmayayım.
Hahah şaka şaka... belki de ciddi 😈😈😀
Birinin arkasından atıp tutarken düşünün ya ben bu insanla tekrar yüz yüze bakacağım.
Koca koca insanlar aaa hiç yakışıyor mu?
Arkasından konuştuğunuz insanlarla tekrar samimi olabilir misiniz?
Cevapla