Ben 6 senedir kapalıyım Ailem cok baskıcı ne yapacağım?

Ben 6 senedir kapalıyım Ailem cok baskıcı acılmak istiyorum onları karsıma alıpta konustum izin vermediler cok bunaldım intihar edicem Kafayı yiyecegim ne yapmalıyım lütfen yardım edinn
Ben 6 senedir kapalıyım Ailem cok baskıcı ne yapacağım?
Cevapla