10 yıldır hiçbir ilerleme kat edemiyorum, büyüyemiyorum neden böyle?

Evlendim evim dağınık yetişemiyorum derli toplu tutamıyorum, çocuğum var bakıcı kadın hanım çekmiyo evin kızı gibi davranıyor işini gevşek gevşek yapıyor benden çekinmiyor. Eşim her kavgada hırpalıyor ve sürekli beni tartma gibi saçma sapan tavırları var, beni tartarken benim de onu tarttığımı düşünmüyor bile. Boşanasım gelmiyor, boğazımı sıkıyor 2 saat sonra hiçbişey olmamış gibi takılıyoruz bende korku ya da kırgınlık falan da olmuyor. Habire ders çalışıyorum. 15 yaşında da böyleydim evi annem topluyodu dayak yesem de akşam yemeğinde hiçbişey olmamış gibi takılıyoduk ve ben ders çalışıyodum. Hiç ileri gidemiyorum değişemiyorum zaman geçiyor sadece
10 yıldır hiçbir ilerleme kat edemiyorum, büyüyemiyorum neden böyle?
Cevapla