Baba kelimesinin sözlükte tek bir anlamı olsa da herkes için farklı duygular uyandırdığı, farklı anlamlar taşıdığı kesin! 😏
"Baba manitayla buluşacağım bir 100'lük atar mısın?" diye yalvardığımız günlerde gönüllerin bankamatiği, piknikte mangalı yellerken "mangal yürekli" bir şef ya da dertli günlerimizin psikoloğu...😋😎Babalar Günü kutlu olsuun! 💜Her koşulda yanımızda olan tüm kahraman babaların, Babalar Günü kutlu olsun! 🎉🥰
Babanızı sizin sözlerinizden dinlemek için sabırsızlanıyoruz! #BabaDiyeYazılırKahramanDiyeOkunurtag'i ile babanızı anlatın, görüşlerde buluşalım KScanlar! 👇💜
Gönüllerin bankamatiği, mangalların efendisi ya da dert babası.. Senin baban hangisi😋?
İlk kahramanım, ilk hayal kırıklığım, hiç arkamda hissetmediğim, sözüne güvenemediğim, evleneceğim kişinin ona benzemesinden hep korktuğum, çocukken evde olduğu zamanlarda oyun arkdaşım, yokken yüreğimdeki burukluk, en büyük korkum, en büyük haksızlığı bana yapanlardan biri, her zaman yokluğu özlem varlığı dert olan, kendini sevdiğim ama huyunu sevmediğim, onu dusunce aklimin kalbimin iyi-kotu diye 2ye bölündüğü kişi.. Şimdi yaslandi, değişti, duruldu ama ne fark eder. Hiç bir şey unutulmuyor, silinmiyor, orada duruyor.
Tanri eşşeği yarattı ve ona dedi ki: “sen bir eşeksin. Sabahtan aksama kadar yorulmadan, yakinmadan çalisacaksin ve agir yükleri sirtinda tasiyacaksin. Ot yiyeceksin az akilli olacaksin ve 50 yil yasayacaksin”. Eşşek cevap verdi: “50 sene böyle bir hayat için çok çok fazla, lütfen bana 20 yildan fazla verme!” ve öyle oldu… Sonra tanrı köpeği yarattı ve ona dedi ki: “Sen bir köpeksin. Insanlarin mallarini koruyacaksin, onlarin en yakin dostu olacaksın. Geriye kalan artıkları yiyeceksin ve 25 yil yasayacaksın.” Köpek cevap verdi: “Tanrim, 25 yil böyle yasamak çok fazla. Bana 10 yıl ver yeter” ve öyle oldu… Daha sonra Tanrı maymunu yarattı ve dedi ki: “Sen bir maymunsun. Agaçtan agaca salinacak ve bir aptal gibi davranacaksın. İnsanları eğlendireceksin ve 20 yil yasayacaksın”. Maymun cevap verdi : “20 sene dünyanın palyaçosu olarak yasamak çok fazla. Bana 10 seneden fazla verme”. Ve böyle oldu… En sonunda Tanri erkegi yaratti ve ona dedi ki: “Sen bir erkeksin. Dünyada yasayacak tek rasyonel düsünen canli olacaksin. Diger yaratilmislara zekani kullanarak hükmedeceksin. Dünyayi yöneteceksin ve 20 yil yasayacaksın.” Erkek cevap verdi : “Tanrim, erkek olmak için 20 yil yetmez. Lütfen bana esekten artan 30 yili, köpekten artan 15 yili ve maymununun 10 yılını ver. ” “Tanrı bunu kabul etti ve erkek 20 yıl erkek olarak yasadı sonra evlendı ve 30 sene esek olarak sabahtan aksama kadar çalıştı ve ağır yükler tasıdı. Sonra çocukları oldu ve 15 yıl köpek gibi yasadı, evi korudu, aileden artanları yedi. Sonra ilerleyen yasında 10 yıl maymun olarak yasadı. Aptal gibi davrandı ve torunlarını eğlendirdi. Bu güne kadar böyle geldi…”.
Ben babamdan babalık görmedim ki bir güne bir gün başımı okşayıp yüzüme güler yüzle baktığını hatırlamam annemi dövmeleri yumrukları eti morarana kadar sıkması küfürleri üstüne bir de ben ve kardeşime arada sebep yokken Allah belanızı versin demesi bana babalar günü yok arkadaşlar size kutlu mutlu olsun zira benim babam yaşarken öldü!
Çalışmasın otursun evde gölgesi yeterli para da veririm bu zamana kadar büyüttü çok şükür evlat olarak vazifem önce adam olmak ki bunu bazen kavga edip bazen küstüm babamdan öğrendim iyi varsın bu arada babasız abiler kardeşlerimiz de yalnız değildir.
Sürekli uzak ama bir o kadar da yakındı bize. Bir kızım dediği zaman sanki binlerce kez çıkıyor gibi gelirdi. Yaşam şartları hep belini büktü ve hayata karşı çok dirençli olamadığı için erken gitti.
Ne diyebilirm ki keske biraz daha fazla vakit geçirseydik. Sohbet edebilme şansım olsaydı keşke..
Benim babam bir insanda aranan tüm özelliklere sahip bir adam. Temiz, titiz, saygılı, hem akıllı hem zeki, kültürlü, çalışkan, yardımsever, anlayışlı ve duygusal. Babam benim şu hayatımda en büyük rol modelimdir, kendisinin bir sözü altın değerindedir, babam gibi olmaya ve ona layik bir evlat olmaya çaba gösteririm ve birini hayatıma seçerken babamın özelliklerini taşımasına dikkat ediyorum. Tek hatam kendi hayatımdan çok herkese babamı anlatırım kendisinin benim babam olduğundan o derece gururlanırım yani. 😃 Ah canım babam ❤ Allah uzun sağlıklı ömürler versin herkesin babasına hala hayattayken değerini bilin, vefat eden babalara Allahdan rahmet çocuklarınada sabır diliyorum 🙏
Benim babam ilk kahramanım, ilk aşkım ve ilk öğretmenim. Beni hiç bir zaman yalnız bırakmadığı ve engin bilgileri ile her zaman yolumu aydınlattığı, güçlü bir kadın olmamı sağladığı için ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Bazen fikirlerimiz uymasa da her sözü benim için kıymetli, o bana bu dünya üzerinde en çok kıyamayan erkek oldu her zaman. Allah yokluğunu yaşatmasın. Düşüncesi bile beni ölümüne korkutuyor. Hep senin yolundan gittim babacığım umarım sana layık bir kız çocuğu olabilmişimdir. Hatalarım oldu ama bana bıkmadan doğruyu gösterdin. Seni çok seviyorum, iyi ki varsın, beni hiç yalnız bırakma. 💜
Hayatıma anlam katan, bir dediğimizi iki etmeyen gece gündüz bizim için çalışan ve hala bizim için çabalayan her daim yanımızda olan bize, torunlarına kol kanat olan güçlü ve yufka yüreklim iyi ki canım babacım. Her şeyi konuşabildiğim, derdime derman, mutluluğuma ortak her daim yanımda olan adam gibi adam benim babam. Çocukluğumun kahramanı oyun arkadaşımız annemi delirttiğimiz suç ortağımız canım babacım Rabbım başımızdan eksik etmesin iyi ki sevdiğim ilk adam ve bir ömür öyle kalacak canım babammmm🥰❤️❤️ #BabamDiyeYazılırKahramanDiyeOkunur
Babam , 18 yaşıma girmeden 1 hafta önce öldü. Elimizde olan güzellikleri, onlar hayattayken farkedip, sevgimizi, ilgimizi gösterirken bonkör olup, onlarla nitelikli, güzel vakit geçirmeye çalışmaliyiz. Ki pişmanlıklarımız büyük olmasın. Herkesin babalar gününü kutlarım.
Benim babam mert adamdı Mangal gibi yüreği Yufka gibi kalbi vardı Hayatım boyunca o'na özendim Fedakardı Bir dikili ağacı olmadı belki Ama kendisi Onuruyla yaşayan koskoca bir çınardı Üstümdeki kol kanat Sırtımı yasladığım dağ gibiydi...
En yakın arkadaşım sırdaşımdı birgün ona ve anneme bir şey olurda kaybedersem o gülüşlerini bir daha duyamazsam diye üzülürdüm babam güldüğünde 😔 ama bir buçuk sene önce babamı kaybettim gülüşlerden biri gitti elimden her şeye rağmen geçmişe dönüp baktığımda babamla dolu dolu bir hayat yaşadığım İçin çok mutluyum Buradan babama sesleniyorum Babaaaaaaaaaaaa seni çok büyük bir Özlem’le seviyorum iyi ki senin kızın olarak geldim bu hayata ♥️🥲
gölgesi yetenim.. kahramanım olan tek kişi.. tabii ilk aşkım.. ama başlığa göre dersem eğer bankamatiğim 😂 bir ara telefonumda babam babaBank olarak kayıtlıydı 😂 sonra gördü bozuldu falan bende babacım ❤️ diye kaydettim ama yanına da para kesesi ekledim gene 💰şunu 😂😂😂
Benim babam kendine göre baba bana göreyse bir hiç çünkü babalık sadece para değildir. Yeri geldiğinde "seni seviyorum kızım" diyebilmeli yeri geldiğinde sana ilgisini şefkatini göstermeli çünkü o ilgi ve şefkati başka kimse de bulamazsın. Sadece ondan görebilirsin. Belki bir sarılması belki bir saçını okşaması bile seni mutluluktan havalara uçurabilir. Bazen olur sana bir çikolata alır al kızım ye senin en sevdiğinden aldım der ve sen o an çok mutlu olursun bunu bile arıyor insan. Seni yine de seviyorum baba keşke yanımda olsan bana sarılsan ve hiç gitmesen. Babalar günün kutlu olsun...
Her zaman yaslanacak bir dağ babam. İşinizde kalmasın diye kartından ek kart çıkartıp daha 20 yaşlarımızda benle kardeşime vermişti. Eskiden mağazaların önünden geçerken alamadığı çok şey olmuş. Aynısını yaşamayalım istemişti. Evliyim hala da evine gidince maddi durumdan dolayı harçlığımı eksik etmiş muhakkak verir. Başıma bişey gelse ilk onu ararım. Allah başımızdan eksik etmesin 🥹
@sevdayadahil kız babası olmak ayrı bir meziyet ister. Ne güzel baban ike iletişimin kuvvetliymiş. Babamı kaybedeli 7 yıl oldu. Bende oğlumu onun gibi iyi biri olarak yetiştirmeyi görev edindim
Benim kralım hayatımın ilk erkeği fedakar gurbete geldiginde 30 yaşında iki cocugunu binbir emekle kimseye muhtac etmeden bugunlere getiren adam. Arkamızda koşulsuz sartsız destek olan bizsiz bir simit yemeyen düşünceli, eğlenceli bir bakışına dunyayı yakacağım canım babam iyi ki var Allah basimizdan eksik etmesin #BabaDiyeYazılırKahramanDiyeOkunur
Benim babam derin bir adam herkes tarafından sözü dinlenen saygıdeğer bir adamdır kendisi bilge birisidir bunu onu tanıyanlardan duydum benle ilişkisi biraz gergin sorunlu stresli ve dahası bazen şiddetli olsa da gün geçtikçe babama benzediğimi fark ediyorum ben.. Allah başımdan eksik etmesin.. #BabaDiyeYazılırKahramanDiyeOkunur
Benim babam benim için en merhametli olanı. Görevde olduğu için aramızda mesafeler olsa bile yavrum iyi misin? Canını sıkan birşeyler var mı güzel kızım diye fırsat bulunca sürekli arayıp sorar. Tıpkı bazen umutsuz olduğum anlarda da bir gölge gibş yanımda yer alması ve niceleri.. Az önce telefonda konuşurken Babama dediğim gibi o benim gurur kaynağım, iyi ki var 😊
Babam, Koca bir çınar arkamda bir dağdı😔 Daha 15 yaşındaydım öldüğünde doymadım doyamadım 😔 Kelimeler eksik kalır onu anlatmaya yetersiz kalır benim için ne kadar değerli olduğunu anlatmaya 😔 Herzaman kalbimde bir yaradır her babalar gününde içim sızlar 😔 Mekanın cennet olsun Babam. #BabaDiyeYazılırKahramanDiyeOkunur
Mangalların efendisidir. Ocak başında pişirir ve sürekli servis ile uğraşır ve tüm ısrarlara rağmen oradan ayrılmaz. Etler pişerken bir kaç parçayı yavaş yavaş yer ve etleri altüst etmekle meşgul olur. Bir yandan da sigarasını içer 😂 yemek boyunca oradadır ki biz sıcak sıcak yiyebilelim ister. Ve ortalığı aceleye vermez;keyifle yapar bunu.
Babam benim ilk aşkım, derdimi, mutluluğumu ve hüznümü paylaştığım arkadaşım, arkamda her daim dağ gibi duran Çınar ağacım. Zor zamanlarımda her zaman varlığıyla bana güç veren canım Babam. 🤍
Benim peder beni **ına kodumun çocuğu olarak çağırıyor ya şakasına bile olsa tamam haylazız hakediyoz da ama insan evladına bunu söylermi ya Valla bazen üzülüyorum.
Ha iyisine iyi işe falan yarıyom seviyo Çok büyük dayak ta yemedim makul dövdü yine
Benim babam herşartda ayakta kalmayı basara bilir Cüneyt Arkın. Rambo tekbasına eline keser alsın aile mesele ise keserim sapıyla 20 kişinin arasına dalar ailenin lideri cömert herzaman der bişe yapıyorsanız bir iş yapıyorsanız önce düşünün sonuçlarını katlanın der gönüllerin bankamatigi Allah babalarımız basımızdan eksik etmetmesin 🤲🤲🤲
Babam hepsinde de var.. Dert babası da , mangalların efendisi de, gönüllerin bankamatiği de.. Her konuda bana destek olan, benim de desteğimi her zerresinde hissettiğini düşündüğüm, evimizin orta direği.. Öyle başköşede otursa da kâfi.. Benim sağlığım el verdiği müddetçe her şeyi göze alıp, kendimden kısıp, onu muhtaç ve mahçup etmedim etmeyecem..
#BabaDiyeYazılırKahramanDiyeOkunur çünkü sadece benim bildiğim kadarıyla bile kaç kere sıkıntıdan kurtarmıştır beni. Bugün beni ben yapan tecrübelerimin beni yıkamamasının en güzel sebebi, canım babamdır. 😊
Babası ya da annesi vefat eden ve babalık ve annelik yapmayı bilmiyen kişilerin evladı hem anneler gününde hemde babalar gününde insanların paylaştıklarına bakarak duygulanırlar ve bir yanının eksin olduğunu o gün daha çok anlarlar böyle günlerde milletin gözüne sokmadan bir şeyler yapın. Birde anlamıyorum Allahın her günü var neden bu günlerde Anne ve babalara daha çok ilgi veriliyor bence hergün verilmesi gereken bir şey hediyemi alacaksınız bugünleri beklemeden alın.
Ben babamdan gerçek anlamda asla bir sevgi göremedim. Sadece bana değil anneme karşı da aynıydı. Yürekten baba olan tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
Gönüllerin bankamatiği. Ayrıca çok temiz, titiz, beni de yargılamadan dinleyen, destek veren, hep dürüst olan bir babam olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum.
Babam geçen ay aniden vefat etti… ölmeden önce son 3 haftayı hep beraber geçirdik, ilk defa beraber foto çekildik bu son fotoğrafım ertesi gün ölücem dedi ve ertesi günü vefat etti. ciğerim hala yanıyor
5 evlat buyuttu cok ilim irfan sahibiydi 4 kizdik hepmizi ayri ayri sevdi rahmetli annem serrti ama nur icinde yat babam cok iyiydi simdi ne babam ne annem var. hersey yarin o gunlumuzun efendisiydi.😢
Baba demek dag demek koruyucu meleginnn. En buyuk sevgiii demek. Her gun gormesen bile sesini duymasaaaaan bileeee. Yaninda oldugunu kalben hissetmek gormek bile en buyuk destekciii💕