Feminist kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben gıcık oluyorum feministlere de, feminizme de. Kim ne derse desin, erkek haklarını aktif şekilde savunmayan ve anti feminist olmayan kızlar genelde erkeklere kendilerini iyi hissettirmeyen kızlar oluyor. Sevmem öyle kızları.
Feminist kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Foto temsilidir. Takılmayın. Feminist kızların hak ettiği ( TEMSİLİ). Foto eğlence amaçlı konulmuştur. :D
Feminist kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla