Nişanlımın evinde kalmak istedim, annesi istemedi ama ben kaldım. Sizce kim haklı?

Dün annemler ile kavga ettim evi terk edip nişanlımlara gittim şok oldular önce nişanlım gel başımızın üstünde yeri var dedi. Annesş olmaz kızım evine dön nikah yok bir şey yok nikahsız olduğun adamın evinde kalınmaz ailen laf söz eder bir şeh olur bize bulaşırlar. Hadi dön evine dedi bende hayır dönüyorum burada kalıcam deyip gitmedim sizce kim haklı
Nişanlımın evinde kalmak istedim, annesi istemedi ama ben kaldım. Sizce kim haklı?
Cevapla