Siz olsanız kardeşinizi kıskanır mıydınız?

Ablam sonuncu sınıf tıp öğrencisi ve İzmir'de okuyor. Ben de amerika da endüstri okuyorum. Babama o gün ablam yurt dışı istediğinde sen ne derdin dedim. Babam da ablan istese yurtdışında okurdu ama istemedi dedi. Sordun mu dediğimde hayır sormadım dedi. Ablam biraz bu duruma sinir Olmuş gibime geliyor ama tam çözemedim. Ablamın beni kıskanmasını istemem ve bundan çok rahatsız olurum hatta ama bilmiyorum bana biraz garip geliyor. Siz olsanız kıskanır mıydınız
Siz olsanız kardeşinizi kıskanır mıydınız?
Cevapla