Kardeşinizi kıskanıyor musunuz?

Kardeşim benden kat ve kat daha güzel. Her girdiğimiz ortamda çok dikkat çekiyor. Önceden üzülmezdim buna ama şu an üzülüyorum ve bu hissettiklerim yüzünden de kötü hissediyorum. Ben hiç erkekler tarafından beğenilen ve bakılan biri olmadım. Şimdi de tanıdıklar ailem falan biriyle görüşmeye zorluyorlar beni. Annem falan da önce ablalar evlenmeliyiz diyor yoksa ablası dururken kardeşini almışlar mı desinler diyor. Başta önemsemiyordum bu durumu ama artık sanki evde kalmamdan korkuyorlarmis gibi gelmeye başladı. Bu durum çok kırıyor beni gerçekten.

Kardeşinizi kıskanıyor musunuz?
Cevapla