Abinizi veya kardeşinizi kıskanır mısınız?

Bazen kıskanıyorum. Yüzüm kaskatı oluyo.
Ama abim seviyorum. Onu üzmemeye calışıyorum.
Sevgili nefret etsemde.
İyi anlasıyorum. Üzülmesi diye tersi ya da kötü davranmıyorum. ama cidden sevgili gıcık oluyorum
Abinizi veya kardeşinizi kıskanır mısınız?
Cevapla