Ya 19 yaşındayım sıfır arkadaş ortam tipimde yok kimse bakmaz yani üni ortamında azda olsa ortamım olur mu acaba bu tipimle?

Yoksa eskisi gibi devammı ederim?
Ya 19 yaşındayım sıfır arkadaş ortam tipimde yok kimse bakmaz yani üni ortamında azda olsa ortamım olur mu acaba bu tipimle?
Cevapla