Arkadaşım yok, yalnız kalmaktan memnunum ama çevrem neden bu kadar tepki veriyor?

21 yaşında asosyal birisiyim 12 saatlik çalışma düzenim var iş arkadaşlarımın hepsi erkek çalıştığım iş yerinde karşı cins var gün içi onlarla 5 dklık işlerimiz oluyor benden kart alıyorlar (geçiş için) onun haricinde diyalog kuramıyorsun herkes kendi işinde ama iş arkadaşlarım tarafından tepki alıyorum neden yürümüyorsun vs çabalamıyorsun arkadaşın yok böyle olmaz gibisinden sosyal medya da kullanmıyorum çok sahte geldiği için ve kendimi pazarlamayı da sevmiyorum bu ara tabi kendimi yemeğe verdim boy pos da var 180 e 95 kalıplıyım neyse bu hayatta olmayacak gibi

yalnızlık mı?
arkadaş edinmek mi?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşım yok, yalnız kalmaktan memnunum ama çevrem neden bu kadar tepki veriyor?
Cevapla