Varsayalım ki üst katınızda uçarı, başına buyruk bir öğrenci kız yaşıyor ama hayatı gerçekten çok berbat öğrenci ama pek öğrenci gibi değil gayet serseri bir yaşamı var; yanına erkek kardeşi taşınıyor çocuk çok efendi çok yakışıklı hoş çocuk bunun erkek kardeşi nasıl olmuş derken (hatta acaba bir şekilde tanışsak mı? derken) ablasının hal ve tavırlarında belli bir iyileşme görülüyor, aradan 1-2 ay geçiyor ki bir akşam komşudan baya baya dayak sesleri gelmeye başlıyor. Ne kadar terbiyeli ne kadar yakışıklı dediğiniz çocuk ablasına "ben sana kaç defa dedim o kızın abisi xxx satıcısı, kendisi de sağlam ayakkabı değil onunla görüşmeni uygun görmüyorum diye; sen güya bana ders çalışmaya arkadaşıma gidiyorum diye o torbcımıdır nedir onların evine partiye gitmeye nasıl kalkarsın" diye böyle belki sopayla, belki kayışla dövüyor; kız önceleri diklenir tavırdayken sopayı yedikçe yelkenleri suya indirip "tövbe bir daha görüşmeeceğim" demeye başlıyor; dayak da öyle gelişi güzel değil baya baya hizaya sokmaya yönelim bacaklarına ayaklarının altına vuruyor besbelli yani arada kıpraşma rahat dur veya düzgün tut şu ayaklarını filan dediğini duyuyorsun... kızın canı yanıyor ama işin daha beter bir noktaya gidecek gibi bir görüntüsü yok; delikanlı sinirli ve kontrolü kaybetmiş değil aksine sakin
tepkiniz ne olur?
tepkiniz ne olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kardesi kontrolü kaybetmemis olsa da kiz da her ne kadar basina buyruk olsa da dayak çözüm degil o yuzden bence tekrar sahit olursaniz en azindan uyari amaçlı kapilarini tıklarsanız iyi olur gibi görünüyor
diyelim tıkladınız ve delikanlı kapıyı açtı ve gayet kibar bir üslupla size verdiği rahatsızlıktan ötürü çok üzgün olduğunu, bu cezayı uygulamaya mecbur olduğunu, ablasının canına bir zarar gelmeyeceğini ama bir şekilde bunu uygulamasının gerektiğini, sadece bir aç dakika daha döveceğini sonra verdiği rahatsızlığın biteceğini söylüyor... çözüm değil diyorsunuz ama içeriden kızın gayet de hizaya gelir tarzda yalvarmaları geliyor... naparsınız?
Yine de kendimi izah etmeye calisirim sonucta siddet illa canina kast edecek sekilde zarar vermek olan eylemler icin tabir edilmiyor
diyor ki hanımefendi hassasiyetinizi anlıyorum, ben bunun böyle olmasını istemezdim ama maalesef uyarılarımı dinlemedi; takdir edersiniz ki erkek olarak benim onu tehlikelerden korumak gibi bir yükümülüğüm var ve bu uğurda bazı kısıtlamalar uygulamak zorundayım; bu sorumluluğumu yerine getirirken elbette onunla görüş alışverişinde bulunuyorum ama sonuçta bir konuda karar verdim mi onun buna uymak dışında bir seçeneğinin olmadığını bilmesi gerekiyor... 40 sopa olarak karar vermiştim 32'sini uygulamıştım sadece 8 kaldı; tekrardan özür dilerim verdiğim rahatsızlıktan ötürü diyor... naparsınız?
Allah ıslah etsin derim yani belli ki uyarıları anlamayacak kadar kapali görüşlü
ama düşüncesini çürütebilecek şeyler söylediniz mi ki?
Adam diyor ki ablamın başına gelebilecek olumsuzlukları önlemek benim sorumluluğum... hayır değil diyebiliyor musunuz?
Sözle uyarıyla nasihatle uslanmadı diyor... zaten bunun aksini iddia edemezsiniz...
peki diyelim dayak sonrası ablasını size göndermiş mesela demiş ki "alt katta çok hanımefendi bir kız oturuyor, senin yüzünden kendisine rahatsızlık vermiş olduk. şimdi ona git, hem özür dile hem de onun biraz misafiri ol biraz konuş sohbet et; çok aklı başında biri" ... kız kapıyı çaldı bunları iletti... kıza ne tavsiye edersiniz
Tabiki soylemek de lazim erkek diye korumak onun mu gorevi kadinsa kendini koruyamaz demek mi oluyor buna da karşı cikmak gerekebilir tabi o ayri mesele. Yani kiz geldiğinde sizi dinleyip uygulayacagini dusunuyorsaniz dogruyu anlatin şöyle yapma boyle yapma gibi yani olaylari siz bildiginizden daha doğrusuna karar verebilirsiniz eminim
böyle bir olay sizin başınıza geldi diyelim; burada böyle bir olay yok aslında ben mesela diyorum... kıza küçük erkek kardeşinin otoritesini kabullenmemesi baş kaldırması, gerekrse polise gidip özgürlüğünü mhafaza etmesi için mi teşvik edersiniz yoksa erkek kardeşinizin amacı sana zulmetmek değil, erkek olduğu için içgüdüsel olarak koruma refleksi gösteriyor; sizi istismar etmek sizi ezmek niyetinde olmadığı anlaşılıyor okulunuz bitene kadar erkek kardeşinizin kural ve yasaklarına uymamak gibibir seçeneğiniz var gibi durmuyor mu dersiniz?
Tabiki kardeşini ona karşı doldurabilecek kelimeler kullanmazdim ama sikayet özgürlüğü oldugunu hatirlatirdim yine de dogruyu yapmamasi gerektigini anlatirdim ne yapmasinin dogru oldugunu
O kadar yuvarlak cevap vermeyin lütfen... cevabınız hangi yönde olurdu? A) Erkek kardeşini polise şikayet wt, özgür kal B) kardeşinin kıymetini bil sözünden çıkma
Bu ikisinden hangisine yakın olur?
ya bir şey itiraf edeyim, o ayak yiyen falakaya yatırılan kız yani abla benim kimse de yardıma koşmadı iliyor musun ya... daha doğrusu bir komşu teyze geldi kapıyı çaldı. bizim velet açtı elinde sopayla. Kadına da özür dileriz rahatsız ettik, ablam bazı uygunuz şeyler yaptı ben de ceza olarak ayaklarının altlarını dövüyorum bir nevi falaka gibi düşünün dediğinde kadın ne dese beğenirsin... Yok oğlum rahatsızlık değil ablanın başına bir şey geldi zannettim ama merak edecek bir şey yok artık benim için sen gerekeni yaparsın oğlum demez mi... Bizimki de ablam tabi ister istemez bağırıyor rahatsız olduysanız bırakayım zaten 40 sopa vuracaktım 32'si tamam dediğinde karı "hayır oğlum benim için aile düzeninizden feragat etme nasıl uygun görüyorsan öyle" demez mi ben içeriden yalvarıyorm "tamam ne olur dersimi aldım" filan diorum ama nafile
bu arada velet komşu teyzeyi yolladıktan sonra geldi geri kalan 8 sopayı da vurdu biliyor musun
ama sonrasında da ne yaptığına inanamazsın... tüm o uygun bulmadığı arkadaş grubumda kim var kim yok hepsini telefonla aratıp "erkek kardeşim sizinle görüşmeme izin vermiyor dedirrtti" ... dedim ne olur öyle yapmayalım ben kendim görüşmeyeyim... yok abla dedi öyle yaparsan bir yanlışları mı oldu seni neden kırdılar diye merak ederler üstüne daha da düşerler; ama bu laftan sonra istesen de artık onlarla birlikte olamazsın çünkü bunlar güya özgür serseriler ya aralarında ufak kardeşinden izin alan kız istemezler dedi
Onlarla konuşmam uzak dururum imkanım varsa evimi değiştiririm
çocuktan hoşlantın bitti mi mesela?
Adamdan hoşlanma böyle şiddet gösteren biriyle olunmaz her şey yakışıklılık değil
peki diyelim sen ev ararken ablasının yelkenlerinin suya indiğini, evden okula okuldan eve cici bir kıza döndüğünü görsen... çocuk gerekeni yapmış deme htimalin yok mu?
Hayır yok. Kız yaptığının yanlış olduğunu düşündüğü için böyle olmamış. Korktuğu için tekrar öldüresiye dayak yememek için böyle düzelmiş gibi davranıyor. Oysa adamdan kurtulsa ilk fırsatta yine yapar
dayak öldüresiye değil yanlış anlama olmasın... evet kardeş otoritesinden kurtulsa yine yapar ama bu da zaten o otoritenin gerekliliğini göstermiyo mu? sonuçta kardeşi ona bir fırsat vermiyor ve belliki fırsat vermeyecek
ya bir şey itiraf edeyim, o ayak yiyen falakaya yatırılan kız yani abla benim k, mse de yardıma koşmadı iliyor musun ya... daha doğrusu bir komşu teyze geldi kapıyı çaldı. bizim velet açtı elinde sopayla. Kadına da özür dileriz rahatsız ettik, ablam bazı uygunuz şeyler yaptı ben de ceza olarak ayaklarının altını dövüoum bir nevi falaka gibi düşünün dediğinde kadın ne dese beğenirsin... Yok oğlum rahatsızlık değil ablanın başına bir şey geldi zannettim; sen gerekebi yaparsın oğlum demez mi... Bizimki de ablam tabi ister istemez bağıtıyor rahatsız olduysanız bırakayım zaten 40 sopa vuracaktım 32'si tamam dediğinde karı "hayır oğlum benim için aile düzeninizden feragat etme nasıl uygun görüyorsan öyle" demez mi ben içeriden yalvarıyorm "tamam ne olur dersimi aldım" filan diorum ama nafile
Alır ikisini doverdim
1.90 boyunda 90 kilo çocuk nasıl döveceksin... zaten kapıyı çaldın diyelimdelikanlı kapıyı açtı ve gayet kibar bir üslupla size verdiği rahatsızlıktan ötürü çok üzgün olduğunu, bu cezayı uygulamaya mecbur olduğunu, ablasının canına bir zarar gelmeyeceğini ama bir şekilde bunu uygulamasının gerektiğini, sadece bir aç dakika daha döveceğini sonra verdiği rahatsızlığın biteceğini söylüyor... çözüm değil diyorsunuz ama içeriden kızın gayet de hizaya gelir tarzda yalvarmaları geliyor... naparsınız?
Ne fark eder ben kara kusagim
Adam da öyleyse?
Ağzına sicarim ikisininde
İkisi birden üstüne gelse?
Sen gerçekçi olsana? Bu delikanlı hakkında ne düşünürsün?
Kimseyi döverek duzeltemezsin o kişiyi de umursamam adamlık döverek olmaz
hayır döverim dedin ya :)
zaten adamın iddiası döverek düzeltmek değil; sadece koyduğu kurallara uymak zorunda olduğunu uymazsa cezasının ağır olduğunu göstermek...
Bir insanı hapsederek de düzeltemiyoruz ama suç işleyenleri haosediyoruz, caydırıcı olsun diye... ceza insanı iyibir insan yapmıyor özü değişmiyor diye suç işlenmesi halinde de ceza vermeyelim mi mesela?
Ceza dövmek. fegil zaten doverk hicbirsey elde edemeyiz
Dayak da bir ceza yöntemi sonuçta... canının fena halde yakılacağını bilen biri canı yanmasın diye normalde uymayacağı bir kurala uyabilir ... mesela şimdi bu komşun ablasını sopayla dövüyor ayaklarının altına oklavayla bacaklarına kemerle vuruyor bağırta bağırta dövüyor... sonrasında da eline veriyor telefonu ve "şu serseri arkadaş grubundan herkesi tek tek arayacaksın ve kardeşim izin vermediği için sizinle bir daha görüşemeyeceğim" diyeceksin diyor... bu uçarı kız dayak sonrası bu emre karşı gelebilir mi? Hayır... neden böyle koparıyor ilişkiyi kardeşi? Bu telefon sonrası istese de o kişiler böyle biriyle görüşmez. Eee çocuk istediği şeyi elde etti mi? Evet... koyduğu yasakları da sıkı takip ettiğini gösteriyor. Ablası illa ki uymak zorunda yoksa dayak var. Yıllarca hatta binlerce yıl xeza demek bu tür şeylerdi. Hiçbir sonuç elde edilmese binlerce yıl uygulanır miydi?
Ulan kızı bilmesen ladin şiddeti. diue. ciga. ciha. bayiridin. hayırdır ne. oldi
Anlamadım...
İşte onu tartışıyorum ya ben...
Neyi tartışıyorsun neyi kadın ccinayetini mii
Cinayet be alaka ya... bir wrkek çocuğu ablasına torbacının kız kardeşiyle görüşme yasağı koymuş... söz dinlemeyince de falakaya yatırır gibi ayaklarının altını oklavayla dövmüş... kız çaresiz kalmış... bunun cinayetle ne ilgisi var
ya bir şey itiraf edeyim, o ayak yiyen falakaya yatırılan kız yani abla benim :( k, mse de yardıma koşmadı iliyor musun ya... daha doğrusu bir komşu teyze geldi kapıyı çaldı. bizim velet açtı elinde sopayla. Kadına da özür dileriz rahatsız ettik, ablam bazı uygunuz şeyler yaptı ben de ceza olarak ayaklarının altını dövüoum bir nevi falaka gibi düşünün dediğinde kadın ne dese beğenirsin... Yok oğlum rahatsızlık değil ablanın başına bir şey geldi zannettim; sen gerekebi yaparsın oğlum demez mi... Bizimki de ablam tabi ister istemez bağıtıyor rahatsız olduysanız bırakayım zaten 40 sopa vuracaktım 32'si tamam dediğinde karı "hayır oğlum benim için aile düzeninizden feragat etme nasıl uygun görüyorsan öyle" demez mi :( ben içeriden yalvarıyorm "tamam ne olur dersimi aldım" filan diorum ama nafile
Sende kıçını kır evinde otur
sigarayı da bıraktıracakmış :(
günde 2 paket içiyorum nasıl bırakırım yine dövecek yani :(
Gel ozele
Yolladım ister cabukisim
bu arada velet komşu teyzeyi yolladıktan sonra geldi geri kalan 8 sopayı da vurdu biliyor musun :(
ama sonrasında da ne yaptığına inanamazsın... tüm o uygun bulmadığı arkadaş grubumda kim var kim yok hepsini telefonla aratıp "erkek kardeşim sizinle görüşmeme izin vermiyor dedirrtti" ... dedim ne olur öyle yapmayalım ben kendim görüşmeyeyim... yok abla dedi öyle yaparsan bir yanlışları mı oldu seni neden kırdılar diye merak ederler üstüne daha da düşerler; ama bu laftan sonra istesen de artık onlarla birlikte olamazsın çünkü bunlar güya özgür serseriler ya aralarında ufak kardeşinden izin alan kız istemezler dedi :(
özel dedin gelmedin :(