Küfür kıyamet tehditler havada uçuşuyor diyelim
Ne kadar bilinçli vicdanlı bir toplumuz görelimm
Küfür kıyamet tehditler havada uçuşuyor diyelim
Ne kadar bilinçli vicdanlı bir toplumuz görelimm
Hiçbir şey yapmam.
İstrdiği gibi sövebilir, istediği gibi tehdit de edebilir. Bunun vicdan ile ilgisi kalmadı artık bizim toplumumuzda. Bilinç konusuna gelirsek bilinçli olduğum için karışmam.
Çünkü geçmişte karışanlar suçlu oldu, hapse atıldı, öldürüldü. Kadın kocamdır ne yapsa yeridir döver de sever de dedi ve sıyrıldı. Ha bu arada kadın da kocasını dövebilir orada da aynı durum olur.
Maalesef artık bu ülkede kimsenin özeline karışılmaz. Gerekirse olay son bulduğunda kendisi şikayetçi olabilir. Kamu spotları dönüyor sürekli. Telefon hattından uygulamasına pek çok seçenek var.
Diğerleri bir şey yaptığı sürece kadınlar bilinçlenmeyecek maalesef. Asıl kendileri bir şey yapmalı. Sonsuza kadar onları kurtaracak birileri olmayacak.
Bundan ben de memnun değilim ama maalesef durum bu.
Haklısın ama bazısının gözü bir anda dönüyor. Hani bir laf vardır ya dövmesini biliyor diye adam döver iyi döver ama kaldırılcak kadar döver kimisi bilmiyor, kadın o kadar olacağını kestiremiyor. Eceli o an da olabilir... Polise isim vermeden ihbar etmekte bir sakınca görmüyorum... Müdahale etmek istemeyenlere fazlasıyla hak veriyorum
Sonraki akşam senin yüzünden polis eve grldi diyerek daha ağır dövmeyeceğinin garantisi var mı?
Ecele gelince hepimize her an gelebilir. O sadece bir sebep olur.
Bireysel olarak tek bir şey yapmam. Fakat denilirse toplumsal olarak biz bu işi değiştirelim, işte o zaman en önde bayrak taşıyan olurum.
Merhaba,
Komşum eşini dövmez, öyle komşularım yok!
Diyelim ki oldu, müdahale eder, ne oldu diye sorarım çünkü komşularım ile haşır neşirim!
Duruma göre müdahale ederim!
Kadın hak ediyorsa bırakırım istediğini yapsın!
Hak edene hakkını vermek lazım!
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır Hz Ömer.
Haksızlık yapmam...
Sana göre yok. İslam'da kadın dövülür diye ayet var.
Ben dövmem ama dövene karışmam.
Hak ediyorsa döver kadın namussuzluk yapmıştır cezalandırılabilir
Anneler çocuğunu döver babalar da döver onlara sözün var mı?
Hayır verebilir. Nice tefsir var. Soğuyacak bir şey yok. Ben soğumuyorum. İşine geldiği gibi değil düz olmak lazım.
Hak edene hakkını vermek lazım.
Cennet cehennem de hak edene hakkını verecek
Ön yargı varsayım ile olmaz ki.
Soğumayan çok.
Vurabilir sopa ile vurabilir. Poposuna vurabilir..
Müslüman malını canını namusunu şerefini korumak ile mükelleftir
Dünya yasaları da insanların elinde ayrıca adalet yok güçlünün kazandığı bir yer
Adalet mülkün temeli değil mülk adaletin temeli ver rüşveti çık dışarı 😅
Ne adaleti ne kanunu Allah aşkına
Allah el ayağı kafayı beyni boşuna mı vermiş kullanmak lazım
Ayrıca ihanet edenin diyorum ben
Aklında ihanet mi var da ters çıkıyorsun?
Öyle bir şey yok. Ne olursa olsun el kalkmaz filan erkeğe de kadına da kalkar el.
Kimse peygamber evliya değil
İslam güzel ahlaktır ahlaksız olanın namussuz iffetsiz olanın nasıl cezalandırıldığını bilmiyor musun şeriata göre
Öldürülüyor...
Biz bırakalım o zaman şeriata göre cezasını çeksin kadın. İşine gelir mi?
Şeriat Allah'ın kanunu ülkemizde var yok önemi yok.
İslam'dan bahsediyorsun ya 😅
Kadına el kalkmaz diyorsun ya ondan diyorum
Kadı olmasına gerek yok
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır Hz Ömer
Ben adil bir insanım ne ise o
Ben kadına el kaldırmam ama kaldıran haklı ise müdahale etmem
Yalandan yaranmak için de konuşamam neyse o
Yani g*tü yiyen öldürsün
Şeriat nedir hukuktur İslam hukukudur şu an ülkemizde bir hukuk sistemi var zaten bunun üzerine bişey yapılmaz... Kimseye yaranmak için yalan konuşmaya gerek yok bakış açısı farklı sadece. Ben lafımın arkasındayım kadına el kalkmaz. Kalkan ele de kadın darp raporu alsın şikayet alsın it gibi süründürsün
Öldüren çok kaç tane kadın cinayeti oldu hiç baktın mı?
Namussuzluğun iffetizliğin cezası İslam'a göre bellidir
İslam hukukunu devlet hukuğunu da biliyorum
Çok karakolluk oldum ama ceza almadım içeri girmedim
Bende lafımın arkasındayım
Darp raporu alınca ne oluyor Allah aşkına hayal dünyasında yaşama devlet kadını korumuyor
Kötü erkekler de kadınlar da ölsün ihanet edenler ölsün mutlu olurum iyiler üzülmesin
Karda yürü izini belli etme demişler
Nicesi var sürünmeyen
Akıllı olan sürünmez
Olan olacak böyle değil
Keşke öyle olsa
Ben öldürülme taraftarı değilim öldürmek sadece cinayet ile olmaz
Bir kez gönül kırdın ise bu kıldığın namaz değil demiş Yunus Emre
Yarına kalır yanına kalmaz derler Rabb'im en adaletli olandır
İçim rahat
Dayak yemekten kurtardığımız kadın kocamı öldürüyorlar yetişin diye bağırdıktan sonra eline sağlık abi devam edebilirsin kusura bakma demişliğim var. İşim olmaz kimse kusura bakmasın
Evet ciddiyim tabi ki
Yine görmezden gelemem elbette ama polisi ararım müdahale eder miyim bilmiyorum ya denk gelmedim uzun zamandır ne desem yalan olur cidden
Kadirin hatası bıçağın kendisine ait olmasıydı. Bıçak adama ait olsaydı sorun yoktu o yüzden ben bıçak taşımam mesela Allah kimsenin başına vermesin 😬
Sen de dikkat et 😂
En güvenlisi polisi aramak yapacak bir şey yok
Cevap
8Cevap
Hiçbir şey yapmam. Kavgada zararı gören aracı olurmuş derler. Buna benzer bir haber bırakayım bakalım sonunda ne olmuş?
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/afyonkarahisarda-yardim-etmek-isterken-canindan-oldu-42181040
Ay adama çok üzüldüm... Uzaktan müdahale etmek en doğrusu... Gücü yetmezmiş bir kişi kaç kişiye karşı gelebilir... Acayip içlendim 🙄 Allahım iyileri korusun.
Buna benzer bir iki cümle daha kurmuştun farklı konularda. Yaşadıktan sonra aklıma senin cümlelerin geldi adam haklıymış dedim :))
Kardeşimi alıp şiddeti uygulayan kişiyi biraz pataklar, polisi ararız. Elimizden ancak bu geliyor maalesef...
Pataklamak riskli bulaşmadan polisi aramak en doğrusu
Haklısın da böyle şeylere gelemiyorum aşk.
Aşkım çok haklısın bende isterim şöyle kemiklerini kıralım ama kendimizi tehlikeye atmayalımm evden çıkmadan arayıp kadın isterse şahitlik yaparsın:))
Umarım böyle bir şeyle karşılaşmayız diyelim. 🙏🏻
Umarım 🙏🏼
Polisi ararım, fazlasına hukuk sistemi izin vermiyor.
Ben de gider döverim. Komşuda pişer bize de düşer 😇
Polisi ararim. Yan komşumdan gelen seslerden tahatsız oluyorum derim.
Ay pardon rahatsız. Kadına şiddet yapan erkek zaten korkaktır anca bi kadına yeter gücü. Bi korkup kendine gelir ahlaksız
Komşumla samimi isem ayırırım.. o derece şiddet uygulayacak kimse yok çevremde
Umrumda olmaz. Sadece gürültü yüzünden şikayet ederim
Kadirin olayindan sonra... bilemedim simdi.
Orasi oylede.. nebilim en cok ses kaydi alir polise giderim. ya da ararim kendim dinletirim..
Polisi ararım, karakol yakın zaten.
Bende onu döverim. Dövmüşlüğüm de var
Popusu yemez çıktığı deliğe skrm
Bana ne be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?