Bulunduğum çevrede deli muamelesi görmeye başladım dedikodum yapılıyor yardım edin?

Arkadaşlar konu şöyleki çevrem tarafından deli muamelesi görüyorum. Ben ta çocukluğumda ailesel sorunlarla karşılaştım, lisede zorbalık gördüm, üniversitede zorbalık gördüm, son birkaç yıldır da okb ile savaşıyordum. Çevremde yıllardır benim açığımı bekliyormuş gibi dedikodumu dilden dile yaymaya başladılar. Yüzüme bir şey diyemiyorlar (ailem bazen diyor tabi) ama arkamı döndüğüm an konuşuyorlar. Daha geçen gün evdekilerle tartıştım dışarı yürümeye çıktım çok bunalmıştım, yolda tanımadığım yaşlı bir adam ben yanından geçerken" buda iyice kafayı yedi" dedi. İlk başta emin olamadım bana mı dedi başkasınamı neyse diyip devam ediyorken o stresle derin bir of çektim. Hemen ardından aynı adam "noldu bunaldin mı" deyince arkamı döndüm şimdi bir şey dicem o olacak ha diye sitem ettim. Yani elin adamı eğer benim hakkımda böyle konuşuyorsa ciddi ciddi dedikodum yayılmış demektir. Ahım olsun bana bunları yaşatanlar aynılarını yaşasınlar. Bir ara da okb sebebiyle gittiğim markette alacağım ürünün hiç açılmamışını seçer alırdım. Mesela o zamanlarda hırsızmışım gibi çalışanlar beni gözlerdi... Çok zoruma gidiyor neden ya. Ben kendi halimde birisiyim kendi derdimle savaşıyorum neden bu kadar bana gıcık alıp uğraşıyorlar neden ben ne yapacağım?
Bulunduğum çevrede deli muamelesi görmeye başladım dedikodum yapılıyor yardım edin?
Cevapla