Kadınlar bi gün korkmadan sokaklarda dolaşabilecek mi?

Yolda yürürken önümden yürüyen kadını korkutmaktan korktuğum kadar hiç bir şeyden korkmadım ya da otobüsde ayaktayken önümde duran kızın temas etmemden korkmasından...

Sizce bi gün düzelir miyiz? Bi gün hızlı hızlı yürüyüp kadının önüne ya da karşı kaldırıma geçmek zorunda hissetmeden rahat huzurlu bi şekilde yürümek nasip olur mu?

Sırf takip ediyorum sanmasın diye ortak gideceğimiz yere bile farklı bi yoldan tamâmen gözden kaybolarak gidiyorum korkutmaktan korkmak gâliba biraz daha mı fazla acı veriyor?

Bu konu uzun zamandır içime dokunuyor sizide gerçekten üzüyor mu :(
Kadınlar bi gün korkmadan sokaklarda dolaşabilecek mi?
Kadınlar bi gün korkmadan sokaklarda dolaşabilecek mi?
Cevapla