Yolda yürürken önümden yürüyen kadını korkutmaktan korktuğum kadar hiç bir şeyden korkmadım ya da otobüsde ayaktayken önümde duran kızın temas etmemden korkmasından...
Sizce bi gün düzelir miyiz? Bi gün hızlı hızlı yürüyüp kadının önüne ya da karşı kaldırıma geçmek zorunda hissetmeden rahat huzurlu bi şekilde yürümek nasip olur mu?
Sırf takip ediyorum sanmasın diye ortak gideceğimiz yere bile farklı bi yoldan tamâmen gözden kaybolarak gidiyorum korkutmaktan korkmak gâliba biraz daha mı fazla acı veriyor?
Bu konu uzun zamandır içime dokunuyor sizide gerçekten üzüyor mu :(
Kadınlar bi gün korkmadan sokaklarda dolaşabilecek mi?
Şüpheli davranmıyorsa asla korkmam temastan asla kaçınmam. Kaçık gibi davranıyoruz toplumca. 50 yaşındaki kadın beni geçir korkuyorum dedi, gittim geçirdim akdjkajdks taksiye binersin tek binme. Gülümsediğimiz erkekler acaba verir mi diye bi yokluyor çok saçma sapan şeyler bunlar. Kadının ve erkeğin teması normalleşmeli
şüpheli davranmıyorum masum masum yürüyüp gidiyorum ama yinede bi tedirginlik oluyor özellikle güçlü kalıplı erkeklerden daha fazla korkuyorlar diye hissediyorum gülümseme meselesine gelince cidden garip ya bi gülümsemeden gerçekten böyle bi anlam çıkaracak kadar akıl yoksunları var mı gerçekten
ah keşke cezalar ağırlaştırılsa o konuda çok haklısın gülme konusunu kapatiyim mâdem seni üzmek istemem özüy dilerim ama nolursa olsun sıkma güzel canını ablacım inan değmez öyle karaktersizler için tek saniye üzülmeye bile değmez
@sudesiyahsevens Öne geçemiyoruz kii yürüyüşümüzü hızlandırırsan korkmanızdan korkuyoruz ben karşı kaldırıma geçiyorum mis gibi ordan biri gelirkende yine karşıya inan bana uzun düz bi yılda 3 - 4 kere karşıdan karşıya geçtim bi an kendime güldüm sonra üzüldüm öyle düşüncelere daldım garip bi haldeydim ben napıyorum böyle diye gülsem mi ağlasam mı bilemedim ama ikisinide yaptım o kadar kırıcı bi durum ki..
Yaa 🤍 Sen cansın 🙂 Apt*l bir tane adam da bu durumumuzu kıskanmıştı. "Ben niye öne geçeyim? O geçsin. Hani eşittik?" Gibisinden konuşmuş. O kadar saçma sapan zihinler var ki cidden, empati nedir bilmiyorlar.
ay düşünme yeteneği böyle ciddi bi konuyu eşitliğe bağlayıp dalgaya alıp sıyrılabilecek kaday zayıfsa muhatap olmaya bile değmez böyleleriyle ne diyeyim Allah size sabır versin gerçekten işiniz çok zor keşke elimizden bir şeyler gelşe :( eminim bu adamın karısına kızına aynı muamele yapılsa böyle davranmazdı dediğin gibi empati yeteneğinden yoksun, böylesine düşüncesiz yaratıklarla aynı oksijeni solumak zorunda kalmak bile utanç verici
idam hem çok kötü bi karar hemde çok iyi mesela bi kadın iftira atıp birinin idam edilmesine sebep olabilir sağlam delillere göre idam kararı verilecek desek kadın bir şeye uğradığında delil bulamazsa suçlu ceza almayabilir her türlü sorunlu bi yöntem :(
aslında dediğin tarzda gelse caydırıcılık açısından süper olur diyeceğim ama insanlar artık yaşamakda istemiyor bu dönemde özellikle bizim ülkemizde böyle bir şey pek caydırıcı olmas gibi eskiden yatar çıkarım kafası vardı şimdide ölür giderim kafası başlar herhalde garip bi milletiz ölüm korkutmuyor ki bizi. d