Arkadaşımın tacize uğradığını düşünüyorum. Bu konuyu açmalı mıyım?

Dün kız arkadaşım başka bir şehirden tatil için benim evime geldi, yemek yaparken beline sarıldım ve korkarak tırnaklarını koluma batırdı ama sanki bu sıradan bir korkma değil gibiydi. Tacize uğradığını düşünüyorum, evden olamaz sevgilisi yok ve tek başına yaşıyor. İş yerinden olabilir ama devam ediyor mu bilmiyorum. Bu konuyu açmalı mıyım? Yani belki de eskiden olan bir şeydir ve bunu konuşmak istemiyordur ama ya devam eden bir şey ise?
Arkadaşımın tacize uğradığını düşünüyorum. Bu konuyu açmalı mıyım?
Cevapla