3 kız kardeşiz ben ortancayım. Annem ve babam en çok beni seviyor çünkü kardeşlerimin aksine ben, annemle babama bi kez olsun saygısızlık kabalık yapmadım onları çok seviyorum sayıyorum. Alışverişe gidince kendime bi şey alıyosam anneme de alıyorum veya babama gömlek tişört alıyorum. Hediye vermeyi çok seviyorum. Ayrıca hep onlarla ilgileniyorum mutlu ediyorum. Kardeşlerime de hediyeler aldım onlarla vakit geçirdim. Ama değişen hiçbişey olmuyor. Her hareketim her yaptığım şey onlara batıyor. Benim kötülüğümü bile istiyolar sırf annemle babamın gözünden düşmem için başarız olmamı istiyolar. Annemle en iyi arkadaş gibiyiz kardeşim bu yüzden bana sen annemi manipüle ediyorsun annem senin dediklerini yapıyor dedi öncelikle şöyle söyleyim benim annemin kimsenin aklına ihtiyacı yok asıl ben ondan herşeyde akıl oluyorum ayrıca akıl aldı diyelim kendi kararlarını kendi verebilcek kadar büyük bi insan. Şimdi eğer derseniz ki kardeşlerine az fırsat ver annenle babanla iyi olsunlar. Ben olmadığımda annemle babama hep sıkıntı çıkarıyolar. Ev işi yapmıyorlar. İzin almadan çıkıp gece yarısı geliyorlar. Annemle babam çok üzülüyolar. Kardeşlerimle aram iyi olsun istiyorum ama sanki bi duvar örülü ve herşeyin suçlusu benim. Ne yapacağım bilmiyorum. Nasıl onlarla iyi olurum?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorunun hepsini okuyun pls
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bırak uğraşma
Sen bu kadar ugrastigimdan yüz buluyorlar
Bu kadar yapmasaydın muhtemelen sana saygi duyarlardı
Saygı duymuyorlar sevmiyolar. Düşman gibiyim onların gözünde. Ölsem üzüleceklerini düşünmüyorum. Oysa iki harika kardeşim var ne vardı en iyi arkadaş gibi olsaydık. Hep gülüp eğlenseydik sadece ikisi bunu yapıyor beni aralarına katmıyorlar
Zaten her şekilde 3 kişiden biri dışlanmaya mahkum
Yoo dışlanmaya mahkum değil
Saydığın kadar iyi biriysen
Tamamen onların simarikligi
Onlar yırtıcı sen kuzu
Çatışma buradan çıkıyor
Yırtıcı ile biraz yırtıcı gibi davranmak gerekiyoe
Yapacak bisey yok. Sen kendini bozma ama kendini de ezdirme kim ne yaparsa kendine yapar iyiyi de kötüyü de.
Onlarla konuşmama bile izin vermiyolar hep bi laf sokma çabasındalar. Konuşayım mı sence onlarla. Yoksa hiç konuşmadan muhatap olmayayaım mı
Oturup konuşsan bile karşıdaki insanın ya da insanların karakteri değişmiyor. Ertesi gün yine aynı oluyorlar. Bir insan kıskanç fesat art niyetli iki yüzlü içten pazarlıklı biriyse bu insan konuşmayla düzelmez. Senin anlattığına göre senin kardeşlerin böyle insanlar gibi duruyor. Aksi halde senin yaptığın şeylerde negatif bir durum yok tam tersi onların da sana aynı şekilde karşılık vermeleri gerekiyor iken senin kuyunu kaziyorlarsa bunlarla konuşmak biseyi değiştirmez.
Çözümü yok mu yani. Ben çok üzülüyorum
Elinde olmayan şeyler için üzülmeye değmez bence üzülme sen üzülecek bir şey yapmamışsın anlattıklarına göre.
Annemle babam beni daha çok seviyolar diye nefret ediyolar. Oysa onlar beni aralarına katmadığı için ben annemle babamla daha yakım olmak zorunda kaldım
Ama biliyorum ki bir gün annemle babam ölecek ve 3 ümüz baş başa kalacağız o zaman da böyle olurlarsa ben gerçekten ne yapacağımı bilemem en iyi arkadaşım yok insanlara güvenmiyorum ama insan kendi öz kardeşiyle bile anlaşamicaksa kiminle anlaşabilir ki
Ölüm herkese hak ve hiç bir zaman 3 ümüz kalacağız diye düşünme tek başına kalsan bile mücadele etmeyi dik durmayı öğrenmelisin. Hayat bir mücadeledir. Kimsenin hayatı da ailesi de ilişkileri de dört dörtlük değildir bunu da unutma hiç bir zaman. Her zaman bir aksilik çıkar hayatta sen güçlü ol
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim çok yardımcı olamadım ama insan sıkıntı çektikçe öğrenir bir şeyleri ve sıkıntılar zaman daha güçlü insanlar yaratır. Hayatında başarılar ve mutluluklar dilerim.
Haklısın insan zorluk çekmeden duruluğa güzelliğe kavuşamaz. Bence çok Yardımcı oldun vakit ayırdın sağol❤️
Birer hediye al
Hepsini okumadın sanırım yazdıklarımın?
Evet