Kardeşlerimle aram bozuk nasıl düzeleceğiz?

3 kız kardeşiz ben ortancayım. Annem ve babam en çok beni seviyor çünkü kardeşlerimin aksine ben, annemle babama bi kez olsun saygısızlık kabalık yapmadım onları çok seviyorum sayıyorum. Alışverişe gidince kendime bi şey alıyosam anneme de alıyorum veya babama gömlek tişört alıyorum. Hediye vermeyi çok seviyorum. Ayrıca hep onlarla ilgileniyorum mutlu ediyorum. Kardeşlerime de hediyeler aldım onlarla vakit geçirdim. Ama değişen hiçbişey olmuyor. Her hareketim her yaptığım şey onlara batıyor. Benim kötülüğümü bile istiyolar sırf annemle babamın gözünden düşmem için başarız olmamı istiyolar. Annemle en iyi arkadaş gibiyiz kardeşim bu yüzden bana sen annemi manipüle ediyorsun annem senin dediklerini yapıyor dedi öncelikle şöyle söyleyim benim annemin kimsenin aklına ihtiyacı yok asıl ben ondan herşeyde akıl oluyorum ayrıca akıl aldı diyelim kendi kararlarını kendi verebilcek kadar büyük bi insan. Şimdi eğer derseniz ki kardeşlerine az fırsat ver annenle babanla iyi olsunlar. Ben olmadığımda annemle babama hep sıkıntı çıkarıyolar. Ev işi yapmıyorlar. İzin almadan çıkıp gece yarısı geliyorlar. Annemle babam çok üzülüyolar. Kardeşlerimle aram iyi olsun istiyorum ama sanki bi duvar örülü ve herşeyin suçlusu benim. Ne yapacağım bilmiyorum. Nasıl onlarla iyi olurum?
Güncellemeler
+1 yıl
Sorunun hepsini okuyun pls
Kardeşlerimle aram bozuk nasıl düzeleceğiz?
Cevapla