Çok üzgünüm sizde durumlar nasıl?

Çok üzgünüm bu ülkede doğduğuma çalışarak fakir hayatı yaşamama çok üzgünüm istediğim gibi tatil yapamadığıma onun yerine diğer insanları izlediğime çok üzgünüm ay sonunu sürekli düşündüğüme arabayı bırak motosiklet bile alamamaya çok üzgünüm ilerde evlenmeyeceğime çok üzgünüm üniversiteye gidemediğime çok üzgünüm gençliğmin bu ülkede harcandığına hepsi bu kadar
Çok üzgünüm sizde durumlar nasıl?
Cevapla