Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim. Nasılsınız?

יⓩⓘⓗⓑⓐ
../(/(
‹(ツ)›
..(█)
.../ I.. Beni aşağı yukarı tanıyorsunuzdur. Kalp kırmayı ve o vicdanla takılmayı pek karekterimle örtüştüremeyen bir kimseyim. Bu nedenle "bir özürle hiç bir şey kaybetmem" diyerek insan kazanmayı tercih ederim.. Kalbini kırdığım ve bazı sebeplerden ötürü engellediğim Saygı&Değer verdiğim üyeler/kullanıcılar özürlerimi sizlere iletmenin heyecanı ve mutluluğu içerisindeyim.
Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim. Nasılsınız??
Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim. Nasılsınız??
Güncellemeler
+1 yıl
יⓩⓘⓗⓑⓐ Lütfen görüş yazmayınız. Yayını görmüş ve okumuş olduğunuzu tahmin edebiliyorum.
Üzüntümü anlatacak kelime yok. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim. Nasılsınız?
Cevapla