Çok pişman oldum, grundig nasıl sizce?

Arkadaşlar merhaba. Bugün nişanlım, ailesi ve ben beyaz eşya almak için Beko mağazasına gittik. Beyaz eşyalarım Beko oldu hiçbir sorun yok ama TV seçiminde Philips ve Grundig markaları vardı. Oradaki abla Philips Media Markt çıkması garanti bitince yüzünüze bakmaz vs Grundig yılların markası al pişman olmazsın dedi. Biz de Grundig 9765 Miami 140 ekran TV aldık. Benim ailem niye Philips almadın Grundig kötü dedi. Sizce Grundig kötü mü arkadaşlar?
Çok pişman oldum, grundig nasıl sizce?
Cevapla