Siz ne yapardınız böyle bir durumda? Ben mi büyütüyorum?

Önümde bir kişi vardı ama bayan çok yavaş sürekli telefonlara bakıyor yanında baska bir erkek vardı o da kadına yardımcı olmadığı gibi bir de soru soruyor. Öndekinin işi uzun olduğu için sıradan devam etmesini istedi neyse beni aldılar ama 2. Ürünü kaydederken yine çocuk soru sordu kadına bişey arattırdı sistemden çok zor sabrettim. Sizce ben mi büyütüyorum? Her zaman hareketlere , cümlelere çok dikkat ediyorum. Sonra kafaya takıyorum.
Siz ne yapardınız böyle bir durumda? Ben mi büyütüyorum?
Cevapla