23 yaşındayım ben, o da 27.
2 yıldır sevgiliyiz, o bana aşıktı. Çok çabaladı şans vereyim diye.
(En başından beri sevmiyordum, ark bile değildik).
Ben de hem tipi iyi, hem iyi karakteri...
Bir de sırf sevgilim olsun diye şans verdim.
Ama aşık olamıyorum, yakışıklı olması yetmiyormuş. Üstelik 1 yıldan beridir ufaktan bir şeyler yaşıyoruz.
Tiksiniyorum artık. İstemiyorum diyemiyorum da... Dokununca sesimi çıkarmıyor, karşılık da vermek zorunda kalıyorum.
Erkekler çabuk unutur diye avutuyorum kendimi.. öyle midir?
2 yıldır sevgiliyiz, o bana aşıktı. Çok çabaladı şans vereyim diye.
(En başından beri sevmiyordum, ark bile değildik).
Ben de hem tipi iyi, hem iyi karakteri...
Bir de sırf sevgilim olsun diye şans verdim.
Ama aşık olamıyorum, yakışıklı olması yetmiyormuş. Üstelik 1 yıldan beridir ufaktan bir şeyler yaşıyoruz.
Tiksiniyorum artık. İstemiyorum diyemiyorum da... Dokununca sesimi çıkarmıyor, karşılık da vermek zorunda kalıyorum.
Erkekler çabuk unutur diye avutuyorum kendimi.. öyle midir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer