Sevgilimi sevmiyorum, ayrılacağım. Erkekler unutur değil mi?

23 yaşındayım ben, o da 27.
2 yıldır sevgiliyiz, o bana aşıktı. Çok çabaladı şans vereyim diye.

(En başından beri sevmiyordum, ark bile değildik).

Ben de hem tipi iyi, hem iyi karakteri...
Bir de sırf sevgilim olsun diye şans verdim.

Ama aşık olamıyorum, yakışıklı olması yetmiyormuş. Üstelik 1 yıldan beridir ufaktan bir şeyler yaşıyoruz.

Tiksiniyorum artık. İstemiyorum diyemiyorum da... Dokununca sesimi çıkarmıyor, karşılık da vermek zorunda kalıyorum.

Erkekler çabuk unutur diye avutuyorum kendimi.. öyle midir?
Sevgilimi sevmiyorum, ayrılacağım. Erkekler unutur değil mi?
Cevapla