
Üzülüyor gerçekten çok üzülüyorum artık. Terket ayrıl filan yazmayın saçmalık duymak istemiyorum sizin gibi durmadan sevgili degisemem siz hayatiniza aldığınız insanları yarıda bırakırsınız ben bırakmam. Sadece soruma cevap verin. Yaşlar o 26 ben 24

Üzülüyor gerçekten çok üzülüyorum artık. Terket ayrıl filan yazmayın saçmalık duymak istemiyorum sizin gibi durmadan sevgili degisemem siz hayatiniza aldığınız insanları yarıda bırakırsınız ben bırakmam. Sadece soruma cevap verin. Yaşlar o 26 ben 24
Sitede ilişkilerle ilgili sorulan her olumsuz soruya ayrıl yorumu mutlaka gelir. Çünkü burada ki insanlar problem çözme kabiliyetine sahip değil. Çoğu asosyal insanlar. Gerçek hayatta hayal ettikleri ama olamadıkları karakterleri sosyal medyada oynayıp kendilerini tatmin ediyorlar. Tabi yersen oda..
"İstisnalar var, onları ayırıyorum.."
Soruya gelirsek yapabilecek pek bir şey yok. Zaten bir süre sonra siz istemsizce o kişiden uzaklaşırsınız. O yorgunluk arttıkça siz kendinizi daha fazla tükenmiş hissediceksiniz. Bir yerden sonra yeter diyip yolunuza bakarsınız.
Bu çağın insanları hep böyle zaten. Çünkü siz gitseniz bile hemen yenisini bulmaları çok zor değil. Sevgi emek istiyor, fedakarlık istiyor, gururu içinde barındırmıyor. Fakat günümüzde sevgi namına hiç bir şey kalmadı.
Umarım yarın olmasa bile kalan hayatınız hep istediğiniz gibi geçer.
İnsanların ne m*l olduğunu anlayan insanları seviyorum sizde çok iyi cozmussunüz gerçektende öyle kimse kimseyi umursamıyor. Belkide öyle olmak lazım yoksa böyle olunca üzülen taraf oluyorum
Ayrıca şunu da ekliyim gerçektende öyleler hepsi garip garip tavır alıyorlar iç sesim olmuş şu yazdıklarınız
Teşekkür ederim, iyi geceler
Cevap
4Cevap
"sizin gibi durmadan sevgili degisemem siz hayatiniza aldığınız insanları yarıda bırakırsınız ben bırakmam" demişsin... boyle dusunme... farzet evlendin ve seni aldatmaya başladı daha mı iyi olcak? İyi kalpli birisin sadiksin ama insansın sen de.. yapma böyle düşünme, sana değer vermiyor belli işte evlenince daha da kötü olacaktır
git sevgiline acikca sor bu durumu burada insanlardan yardim alirkende bu sekilde bi konusma tarzi sergileme bence sevgilinin niye boyle davrandigi belli
Konuşma tarzimda ne varda sergilemiyim senin niye zoruna gitti sana nasıl davraniliyor ona bak gerisine takılma
Benim sevgilimde böyle yoğun çalışıyorum diyor hiç bana yazmıyor sadece günaydın nasılsın
Çok değer verdiğin için
İnsan sevdiği adama değer verir zaten o değerin dozunu ben ayarlamıyorum çünkü planlı yaşayan biri değilim
Fazla sevdiğini dünya onun etrafında döndüğünü sanma. Hep üzülen sen olursun
Ben sevmiyorum yüreğim seviyor sevgiyi de ilgiyi de kalbim ayarlıyor ben yaşıyorum mutahit değilim ki ev inşa etmiyorum hesap yapayım
Severken mantık ara demiyorum sana sadece duygularını frenle bende kimi çok sevdiysem kaybolup gitti çok sevdiğimi göstermekten
Ayrılmak için neyi bekliyorsun
Sen yanlış yaomıyorsun karşındaki kişi yanlış
Asıl saçmalık istenmediğin yerde durman🤷🏻♀️
Tamam sen öyle yaparsın canım istenmedigini hissettiğin her duraktan ayrılırsın. Gerçi şimdi sen zaten öyle yapıyorum dersin. Seninle tartışılmaz.
💅🏻💅🏻💅🏻
Seviyosun sanirim
Ayrıl o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?