Sevgilim beni hiç umursamıyor, ayrılmak istiyorum desem eminim ki tepki göstermez. Nerede yanlış yapıyorum?

Sevgilim beni hiç umursamıyor, ayrılmak istiyorum desem eminim ki tepki göstermez. Nerede yanlış yapıyorum?

Üzülüyor gerçekten çok üzülüyorum artık. Terket ayrıl filan yazmayın saçmalık duymak istemiyorum sizin gibi durmadan sevgili degisemem siz hayatiniza aldığınız insanları yarıda bırakırsınız ben bırakmam. Sadece soruma cevap verin. Yaşlar o 26 ben 24

Sevgilim beni hiç umursamıyor, ayrılmak istiyorum desem eminim ki tepki göstermez. Nerede yanlış yapıyorum?
Cevapla