AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Saçma ve iğrenç bir durum biraz. Ben bakmayacaksanız yapmayın ne kadar ömrünüz kaldı sanki ve bende bakmam demiştim.
O çocuk senin yaşlarında anne babası 60 küsür yaşında olacak. Allah kolaylık versin tehlikeli bir işe girmişler
yo gayet normal annenin yaşı 41 daha doğurganlık çağında ben evli olsam eşimde razı olsa 10 çocuk yaparım nüfus çoğalsın
Dayı sencede biraz abartmadın mı
@Userrrrgrgr yo abartı değil bakabileceksen 10 çocuğa neden olmasın
Sorunda bakamamk zaten o 10 çocuğun masrafını hiç düşündünmü sen?
@Userrrrgrgr her kul kendi rızkı ile gelir hiç merak etme sen canı veren Allah geçimini de verir elbet
23 yaşındayım 3,5 yaşında kardeşim var. Neden komik olsun? 😇
Benimde kardeşimle aramda 16 yaş var ilk başta bazı problemler olabiliyor ama inan senin içinde çok değerli olacak
Valla bugün dışarı çıkma cocupa bak demedikleri sürece sorun olmaz hem daha iyi evde cocuk sever oynarsın harika olur
Benim benden küçük dayım var o da birsey mi? Şimdi 28 yaşındayım dayım 24🤔 Beterin beteri var sana göre o zaman
Hayır neden komik olsun ki bende 22 yaşına girecem 3 yaşında iki tane kardeşim var babamın yeni eşinden
Anneliğe hazırlık gibi düşün her kadına nasip olmaz 😅😅
Gözün aydın senin de bebeğin gibi olacak.
ablam da 15 yaşında kızkardeşi doğunca kafayı yemişti epeyce kabullenemedi🤣
Keşşkeee benim de olsa.
Senin için gayet eğlenceli olur. Bence zaten hala çocuksun zaten ama annen için zor olabilir.
Istionmu
Kardeşim olsun isterdim.
Bise gondermek istiom size
Burdan söyleyin. Nedir?
burada olmaz ama xperde dusuk
Söyleyebilirsin.
Lutfen ama
Ne lütfen aa iyi geceler.
Neyse sz bilsinz
Sapık mısın tüm kızlara aynı yorumu yapmışsın. Şikayet ediyorum seni.
Derjn bir skntim var sevgilide ayrildik bir cozum ariok heralde
3 ay sonra da benim kardeşim olucak yaş 19 ama komik değil bence ilk başlarda ben de böyle hissediyordum
Sen de anne olsan beraber büyütürdünüz işte hayırlı uğurlu olsun :)
Teşekkür ederim
Rica ederimmm :) millet canım canım yorumlar yapmış, yok rahat dursalarmış bilmem ne, sanki kendilerine giren çıkan bir şey var, çocuğu da canım canım yorum yapanlar büyütecek sanırım, ne kadar meraklılar başkalarının hayatına müdahale etmeye. Maşallah nazar değmesin şimdiden sağlıklı analı babalı büyür inşallah :)
Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim 🙏 🙏
Rica ederim kolay gelsin
👋
Güle güleeee
Çocuğun olursa şimdi buna "teyze/dayı" mı diyecek? 😂
Ben evlenene kadar o baya büyür 😄😄
Senin çocukla aralarında bir 5-7 yaş fark öngörüyorum. Okul velisi de bence Teyzesi veya Dayısı olsun😂
Hep bi kardeşim olsun istedim 20 yaşıma kadar umudum vardı geçen bi şüphesi oldu annemin belki olabilir diye o da boş çıktı artık olsa da olur olmasa da olur hayatıma bi etkisi olmaz
İnşallah seninde bir kardeşin olur🙂
Annem 41 babam 44 yaşında sanmam bundan sonra olacağını
Dediğim gibi belki evde geçireceğim 1 yılım daha yok yani hayatıma o kadar bişey katmaz
Bende 15 yasinda abi olmustum cok tuhaf gelmisti o zaman
Bende şaşkınlık içindeyim
Niye komik olsun ben 25 yaşındayım 9 yaşında küçük kardeşim var
Kaç yaşında annen. Baya hızlılarmış. Doğum yaptıktan 6 ay sonra tekrar hamile kalır annen bu hızla giderse.
Hayırlısı olsun. Küçük kardeşini umarım çok seversin.
Ben 18 yaşında abi olmuştum komik değil bence hatta küçük için daha iyi oldu :D Onu daha iyi eğitebiliyorum
Annen benden 1 yaş büyükmüş inanamıyorum peki Baban kaç yaşında?
Değilde 2. İçin biraz fazla ara vermişler sanki anneni tebrik ediyorum
ben de 15 yasındayken abla oldum gayet normal cocugun gibi büyücek kardesin
Ne güzel işte
Minicik bir kardeşin olacak
Çok sev onu olur mu
Bundan sanane istersen 50 yaşında abla ol 20 yaşında abla oldum diye utanacak ne varki bunda
Güzel yanları da olur zor yanları da ama kötü olmağdı kesin 👌
*Olmadığı
Senin çocuğun gibi olacak sen de annelik yapacaksın bilmiyorum seni ama ben çoook sevinirdim..
Açıkçası 2 kardeş arası 20 yaş da ne bileyim. Biraz bencillik etmişler sanki.
Fiziği iyiyse rahat doğum yapar gayet normal bir durum
Keşke bizimkiler de yapsaydı şahane olurdu. Ama komşu yapmıştı, bir de iş arkadaşı.
Bunu Annene sor bence...
Ama büyüyünce herkes oğlun ya da kızın sanacak...
Abla kardeşten ziyade anne kız gibi olacaksınız kardeşinle
20 yaşında anne oluyolar çok yaş farkı var annesi gibi olucan kardeşinin
Komik falan değil hatta güzel eğlenceli olabilir. Hayırlı olsun bu arada
bizim komsu yenge, 44 yasinda dogum yapti Şu an kendisi 46 ve cocugu 2 yasinda..
3 tanede delikanli oglu var.. en buyu 23yasinda en kucugude 16 ve o bebekte 2
Ne güzel işte evlenince çocuğun da olur parka giderler beraber
Demek ki baban hala iyi çakıyor. Maşallah diyelim..
Niye olmasın
41 yasindakilerde sevişebilir
Çocuk doğura bilir
Ben baya kötü olurum anne bu yaştan sonra bana iş çıkarttın çocuk mu kovalayacağım derim😂
Yani komik degil de kulaga biraz garip geliyor ne guzel lan bedava oyuncak yerim lan
30 yaşında birisinin 7 yaşında dayısının olduğunu gördü bu gözler 😅
Yoo nesi komik? Yeğeni amcasından, halasından büyük insanlar tanıyorum. 😃
Çok güzel ya kötü ve komik bsi değil aksine çok güzel bişey
Yaş 28 artık olmaz ama isterdim evde küçük bir bebecik 😂😂🤗
Ahaha sen yap o zaman sıra sana gelmiş sanki :)
susvr 40 küsür ablalalar yapıyorda sen henüz. 28 yaşındasın neden olmasın arkadaş? kadınların en doğurgan yaşı 18 30 arasıdır zaten
😂😂 doğru
Bekar ebeveyn olmak isteyen varsa neden olmasın
Bana uyar ben varım : )
Bekar anne olup kendini mi yakcan kız
23 yaşındayım ve 2 ay sonra minik kardeşimi kucağıma alcam ilk defa abla oluyorum sanki, heycandan 7 ayı ayı nasıl devirdim hala şaşkınım. Bu yaşta abla olanlar bnce çok şanslı sende bende onlardan biriyiz 💫
Yok valla kardeşin için iyi de bir durum aslında 2 ebeveyn değil 3 ebeveyni olacak hem arkadaş olacaksın
Ben 16 yaşındayım Şu an ablam var 1 tane 27 yaşında ablam 26 yaşındayken annem hamile olduğunu söylemişti Şu an bir kardeşimiz var 😁
Baba hızlı
Annen seni 21 yaşında mı doğurdu? 20 yaşında hamile kaldı yani? Ne zaman evlendi okurken mi?
Evet okurken evlenmişler
Çok değişik ya :) hayırlı olsun
Bende değişik duygular içinde şaşkınım
Teşekkür ederim
Vaaayy ne guzel parka goturursun seni annesi zannederler
Sevinmen lazim benim annemle babamda sizinkilerle yaşitti eve bi tane neşe istiyorlardi ne yazikki babam rahmetli oldu keşke olsaydi kardesim
Mekanı cennet olsun
Teşekkur ederim sizede hayirli olsun 🌹
Yok ben sormadım soruyu :)
😅😅😅 mutlu kalin o zaman
Sizlerde efenim ❤️
Annen hormonlarını dizginleyememiş Ne diyelim saglıkla gelsin kardesin
Ben de tek çocukken 19 yaşımda abla oldum. Başta çok kızdım doğmadan önce, ama kardesimi görünce hepsi geçti ya minnnak paşam 🤩🤩🤩 şimdi 4 yaşına geldi iyi ki doğmuş canım kardeşim
Ben 20 yaşında anne olmuştum. Abla olmayı tercih ederdim
şu an kızıyor olabilirsin belki ama ilerdie hayattaki en sevdiğin varlık olacak bence şimdiden hazırlığını yap hem en yakın arkadaşın hem de çocuğun geliyor dünyaya
Yok utanılacak bir şey değil. Ama amcası kendinden 10 yaş küçük olanlar var o utandırıcı.
15 yaş küçük kardeşim iyi ki doğmuş kurban olduğum ya dünyalara bedel ablası kurban 🌸🌸🥰 sevgi patlaması yaşadım yine üniversitedeyim de özledim iyice 😅🥰☺️
Kulübümüze katılmasın... Sen ve arkadaşın...
Yani gerek yok bence yaş farkı çok seninledr annenlede, condom yırtıldı heralde
Kırkından sonra amcam çeker halayı e amcamın zamanında halay mi vardı
Bence komik değil çok hoş bir şey 😊
Komik değil de annem beni 39 yaşında doğurmuş, böyle ileriki yaştaki ebeveynlikleri sağlıklı bulmuyorum, çocuklarını anlamıyorlar