Boşanma dönemindeki eşimin benim giriş çıkışlarımdan haberi oluyormuş 24 saat. Şikayetçi olsam bir şey çıkar mı?

Güvenlikçiler haber veriyor büyük ihtimal. Üstelik koruma kararını bildikleri halde.
Boşanma dönemindeki eşimin benim giriş çıkışlarımdan haberi oluyormuş 24 saat. Şikayetçi olsam bir şey çıkar mı?
Cevapla