Kanada’da master yapıyorum sınıfımdaki hintli erkekler bana hep not veriyor, buluşalım diye soruyor. Amaçları ne?

Türkiye de genellikle böyle olmazdı. Karşılıklı olurdu. Yani tabi belli eden vardı ama herkes mesafesini korur ve saygılıydı. Burdaki hintliler ısrarcı ve sürekli bana buluşalım diyor. Ayrıca bizi Avrupalı olarak görüyorlar lol. İlginçler sınıftaki tek beyaz benim. Genelde siyahi, uzak doğu asyalı ve hintliler var. (Kanadalılar siyahi olanlar) zaten 45 kişiyi programda. Amaçları ne anlamadım tam
Güncellemeler
+1 yıl
Bunları kendimden nasıl uzaklaştırabilirim.
Kanada’da master yapıyorum sınıfımdaki hintli erkekler bana hep not veriyor, buluşalım diye soruyor. Amaçları ne?
Cevapla