Üniversitede erkekler yanımıza gelip konuşuyor mu?

Nasıl davranmalıyım bilmiyorum ben ilkokuldan sonra hep imamhatipe gittiğim için benimle konuşurlarsa garipserim ne yapacağımı bilemem aslında istemiyorum zaten konuşmak. Nasıl davranmalıyım? Kırmadan geri çevirmek nasıl olur. Bide bazı arkadaşlarım karakteri bozulan çok oluyor çok dikkat etmen lazım diyolar ne var ki bu kadar anlamıyorum. Ben kapalı namazında birisiyim benle de konuşmazlar heralde. Yoksa bilmiyorum cevap vermemek doğru mu ayy neyse işte cevaplayın. Nasıl davranmalıyım bide benim gibi karakteri düzgün namaz kılan kız arkadaşım olur mı acaba of ya bunları düşünmekten stres oluyorum. Yanlız kalmaktan korkuyorum nasıl arkadaş edinirim acaba bide o var. var da var. Sabahattin zaim üniversitesi düşünüyorum
Üniversitede erkekler yanımıza gelip konuşuyor mu?
Cevapla