Mühendislik okuyorum, sınıfım erkekle dolu. Ne yapacağım?

Sınıfta toplam iki kız varsa elli erkek vardır. Ben de yumuşak bir insanım, insanlarla kolay anlaşırım. Sert bir yapım yok, bundan mı istifade ediyorlar bilmiyorum. Proje ödevleri olsun, genel şey olsun. Grup olduğum erkek tayfasının kendi içinde grup olup beni alaya aldığını hissediyorum. İkinci senemdeyim iki senedir böyle. Şaka yapar gibi hafif ezikliyorlar, sen git kendine kıyafet al gibisinden ki hiç öyle yapım yok. Ben kızmıyorum, bozulunca sessiz kalıyorum o zaman aa küstün mü falan diyorlar, ne yapmam gerek yoruldum gerçekten?
Mühendislik okuyorum, sınıfım erkekle dolu. Ne yapacağım?
Cevapla