Kötü bir ailem var bu yüzden kimse benle evlenmez diye düşünüyorum. Yanlış mı?

Aileden 3-0 gerideyim. Çok mutsuzum. Başkalarina bakiyorum o kadar şanslılar ki imreniyorum onlara. Ben hiç aile sıcaklığı göremedim. Hep kavga gürültü keder...
Şimdi ilerde evlilik yoluna gireceğim Ailemle tanıştırcam sevdiğim adamı ya istenmezsem sürekli yüzüme vururlarsa bu durumu çok korkuyorum. Sırf bu yüzden düğün bile istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu begenin de ustte ciksin tskk ederim.❤
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kötü bir ailem var bu yüzden kimse benle evlenmez diye düşünüyorum. Yanlış mı?
Kötü bir ailem var bu yüzden kimse benle evlenmez diye düşünüyorum. Yanlış mı?
Cevapla