Yazdım flan ama sonrasında o istememiş gibi hareketler yaptı yeni bi sayfa açamayız dedi binevi haklıydı herşeyi unutup birbirimize nasıl güvenicektik nasıl olacaktı ben böyle iyiyim halimden memnunum kendine iyi bak bilader dedi bende öyle yazdım ve her şey bitti artık bi ümit bile yok...
10 aydır küs oldugum arkadaşımla 3 gün önce iyi akşamlar dedi bende iyi akşamlar dedim daha hiç konuşmadık ne yapmam lazım sizce?
Yazdım flan ama sonrasında o istememiş gibi hareketler yaptı yeni bi sayfa açamayız dedi binevi haklıydı herşeyi unutup birbirimize nasıl güvenicektik nasıl olacaktı ben böyle iyiyim halimden memnunum kendine iyi bak bilader dedi bende öyle yazdım ve her şey bitti artık bi ümit bile yok...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer