10 aydır küs oldugum arkadaşımla 3 gün önce iyi akşamlar dedi bende iyi akşamlar dedim daha hiç konuşmadık ne yapmam lazım sizce?

ya çok iyi dossttuk ama olanlar oldu 10 aydır konuşmuyoruz 3 gün öncede aramızda bi iyi akşamlar lafı döndü ondan sonra hiç muhattap olmadık birbirimizle bendenmi bekliyor ya da 10 aydır agzı açılmayan bi kişinin iyi akşamlar demesini neye baglıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar olmadı maleseff

Yazdım flan ama sonrasında o istememiş gibi hareketler yaptı yeni bi sayfa açamayız dedi binevi haklıydı herşeyi unutup birbirimize nasıl güvenicektik nasıl olacaktı ben böyle iyiyim halimden memnunum kendine iyi bak bilader dedi bende öyle yazdım ve her şey bitti artık bi ümit bile yok...
10 aydır küs oldugum arkadaşımla 3 gün önce iyi akşamlar dedi bende iyi akşamlar dedim daha hiç konuşmadık ne yapmam lazım sizce?
Cevapla