Sevgilimle saat 17 den beri konuşmuyoruz tartistik ve saat 3 bucukta beni aradi bu saate biraz konustuk?

Bilmem neden bana yazmadın falan dedi biraz sohbet ettik konuşma devam ediyordu hiç bir sorun yoktu birden bire baktım tekrar bayboldu kaç kere aradım çalıyor cevap vermiyor neden boyle yaptı benimle vaktimi geçiriyor egleniniyormu ne şimdi bu kafam çok karışık

Sevgilimle saat 17 den beri konuşmuyoruz tartistik ve saat 3 bucukta beni aradi bu saate biraz konustuk?
Cevapla