Neden arkadaşım enerjimi düşürüyor gibi hissediyorum?

Merhabalar, bir arkadaşım var sevmesine çok seviyorum hiç kavga da etmeyiz ancak arkadaşımla oturup dışarıda kahve içmekten çekinir oldum çünkü sohbeti benim enerjimi inanılmaz düşürüyor, kötü bir konu konuşmuyor olmamıza rağmen. Artık sanki eğlenceli gelmiyor gibi, onunlayken bir de o bir konudan bahsederken onunla alakalı da olsa konuşamıyorum yani hep o konuşuyor, bir konuda fikir ayrılığımız varsa ben "tabii senin fikrine de saygı duyuyorum benim fikrim şu şekilde... Ama aynı fikirde olmak zorunda değiliz" diyerek açıklıyorum ama o sanki bana kabul ettirmeye çalışıyor fikrini. Bir de artık hep aynı konular dönüyor, yani her gün görüştüğüm farklı ortamdan insanlarla gündemimizdeki konuların hepsini konuşsak bile her konudan konuşup gülebiliyoruz ama nedense bu arkadaşımda inanılmaz bir enerji düşüklüğü hissediyorum beni nerdeyse mutsuz edecek kadar. Arkadaşımla aramın açılmasını da istemiyorum bu konu hakkında ne yapabilirim?
Neden arkadaşım enerjimi düşürüyor gibi hissediyorum?
Cevapla