Arkadaşım negatif biri benim enerjim düşüyor ne yapmalıyım?

Arkadaşımla konuştuğumuzda sevgilisiyle olan problemlerini bana sık sık anlattıyor konuşulur konu kapanır ama öyle değil konuyu kapatamıyorum ve ben arkadaşlarımla konuşunca gülerim şakalar yapan biriyim bu arkadaşımla konuşurken bisey anlatırken bile gülemiyorum çok sıkıntılı diğer arkadaşım hiç öyle değil birbirimize şakalar ederiz kahkaha atarız ama bu arkadaşım çok negatif enerjimi emiyor dün işim var sonra konuşuruz dedim bugün yine sevgilisiyle problemini anlatıp durdu gına geldi gerçekten hayat enerjimi emiyor

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler!
Arkadaşım negatif biri benim enerjim düşüyor ne yapmalıyım?
Cevapla